کد خبر:92851
پ
مدیر کل دفتر شوراهای استانداری ایلام
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خبر داد

تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز روستا در چرداول و سراب باغ آبدانان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در روستاهای دارای دهیاری در بخش‌های مرکزی چرداول و سراب باغ آبدانان خبر داد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در روستاهای دارای دهیاری در بخش‌های مرکزی چرداول و سراب باغ آبدانان خبر داد.

 

***اهداف پیش‌بینی‌شده درتشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری،  در خصوص تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز با اشاره به اهمیت همفکری مدیران واحدهای مختلف با جامعه هدف و نقش این مهم در جلب مشارکت مردم در انجام امور اظهار داشت:

پس از ابلاغ شیوه‌نامه تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز، به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های تابعه استان توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، بنا به اعلام بخشداران بخش‌های مرکزی چرداول و سراب باغ آبدانان، هیأت‌های اندیشه‌ورز در سطح روستاهای دارای دهیاری این دو بخش تشکیل شده است.

 یونس آزادی بیان کرد: تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز، در راستای همفکری با اهالی و ساکنین روستاها به منظور شناسایی مزیت‌ها و مشکلات روستاها و برنامه‌ریزی در راستای توسعه همه‌جانبه روستاها صورت می گیرد.

 

*** عضویت افتخاری هیأت‌های اندیشه‌ورز

 

 وی ابراز داشت: عضویت در این هیأت‌های اندیشه‌ورز، افتخاری است و در پنج حوزه در روستاها تشکیل می گردند.

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، ضمن تشکر از بخشداران بخش‌های مرکزی چرداول و سرابباغ آبدانان به‌خاطر پیگیری تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز، در آن دو بخش، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری بخشداران، دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی و مشارکت افراد توانمند روستاها، این هیأت‌ها در سطح کلیه روستاهای دارای دهیاری استان تشکیل گردد.

بدین ترتیب برنامه‌ریزی‌های دهیاری‌ها با مشورت و همفکری جامعه هدف که همان ساکنان و اهالی روستاها می‌باشند، صورت می‌پذیرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه