کد خبر:91958
پ
بنیاد مستضعفان

واگذاری سه هزار سند بنیاد علوی به ترکمن‌ها

سه هزار فقره سند مربوط به چهار هزار و ۱۲۲ هکتار زمین زراعی و مسکونی بنیاد علوی با حضور رییس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مسوولان محلی استان گلستان رایگان به مردم بندرترکمن اهدا شد.

سه هزار فقره سند مربوط به چهار هزار و ۱۲۲ هکتار زمین زراعی و مسکونی بنیاد علوی با حضور رییس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مسوولان محلی استان گلستان، رایگان به مردم بندرترکمن اهدا شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، الیاس هیوه چی» فرماندار بندرترکمن در آیین واگذاری این اسناد که در روستای نیازآباد شهرستان برگزار شد، اظهار داشت:

اراضی زیرپوشش این اسناد ۸۱۱ میلیارد ریال ارزش دارد. دو هزار و ۵۰۰ فقره اسناد مربوط به زمین های زراعی با مساحت چهار هزار و ۱۰۰هکتار و به ارزش ۷۲۷ میلیارد ریال است. 

 

*** واگذاری سند به اراضی مسکونی و کشاورزی گلستان

 

به گفته وی، ۵۰۰ فقره سند اراضی مسکونی به ارزش ۸۴ میلیارد ریال نیز به مساحت ۲۲ هکتار به اهالی این منطقه اهدا شد. 

 بنیاد مستضعفان در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ نیز در اجرای طرح محرومیت زدایی و با هدف توسعه اقتصادی گلستان افزون بر ۲۰ هزار جلد سند مالکیت متعلق به املاک مسکونی، تجاری و اراضی کشاورزی این بنیاد به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال را به مردم برخی شهرها و روستاهای استان به صورت رایگان اهدا کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، اوایل سال جاری نیز با حضور سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تعداد دوهزار فقره سند مربوط به یک هزار و ۹۳۴ هکتار از اراضی زراعی و مسکونی بنیاد علوی گلستان به صورت رایگان به مردم شهرستان آق قلا در شمال استان اهدا شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری ایرنا
ارسال دیدگاه