کد خبر:91420
پ
رضوی

توسعه زیرساخت روستاها با فعالیت تیمی استارت آپ‌ها

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری، حرکت جمعی استارت آپ‌ها را در توسعه زیرساخت‌ روستاها موثر دانست.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری، حرکت جمعی استارت آپ‌ها را در توسعه زیرساخت‌ روستاها موثر دانست.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی در حاشیه اختتامیه اولین رویداد استارت آپ روستایی در قزوین با اشاره به اینکه با فعالیت تیم‌های استارت آپی زمینه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم فراهم می‌شود، افزود:

به همین جهت از استارت آپ‌ها انتظار می‌رود جمعی حرکت کنند تا هر چه بیشتر و برای آینده، توسعه‌ای متوازن و متعادل را پیشنهاد دهند.

 

*** توسعه روستایی با گسترش استارت آپ‌ها

 

رضوی با تاکید بر اینکه گسترش شرکت‌های استارت آپی، توسعه روستاها را بدنبال دارد، تصریح کرد:

استارت آپ‌ها علاوه بر اینکه سرعت دهنده برای معرفی محصولات و تولیدات روستایی هستند، قدرت فکری افراد را بالا برده و خلاقیت‌ها را افزایش می‌دهند و زمانی که این نوع شرکت‌ها در روستاها شکل بگیرند یعنی قبول کرده‌ایم که روستاییان نیز مانند شهرنشینان دارای قدرتی خلاق و تشخیص علمی بوده و همچنین توان تشخیص کارهای صحیح و راحت برای انجام امورات خود را دارند.

معاون توسعه روستایی، اینترنت پرسرعت را یکی از زیرساخت‌های لازم برای استارت آپ‌ها دانست و افزود:

وقتی می گوییم دولت الکترونیک در واقع یکی از کارهای لازمی که باید انجام شود فعال سازی استارت آپ در روستاها است، یعنی دولت الکترونیک، دادن خدمات راحت به مردم است.

 

*** حمایت معاونت توسعه روستایی از استارت آپ‌ها

 

رضوی برگزاری استارت آپ‌ها را در جهت حمایت و تعمیم تیم‌های استارت آپ روستایی دانست و اظهار داشت:

مسئولان باید همه سعی و تلاش خود را در جهت پیش بردن کارها به انجام برسانند و برگزاری چنین رویدادهایی نیز بیانگر حمایت و تعمیم تیم‌های استارت آپی در روستاهای کشور است.

معاون توسعه روستایی در پایان افزود:

هر ایده و فکری که باعث توان افزایی اقتصاد مردم باشد از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مورد حمایت‌های مادی و معنوی قرار می‌گیرند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، اولین همایش استارت آپ‌های روستایی با شرکت ۱۵۰ نفر از صاحبان ایده‌های استارت آپی از استان‌های قزوین، زنجان، اردبیل، مازندران و گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه