کد خبر:83198
پ
روستاهای گچساران

اجرایی شدن ۴۰ طرح عمرانی در روستاهای گچساران

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن ۴۰ طرح عمرانی در روستاهای گچساران از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون خبر داد.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن ۴۰ طرح عمرانی در روستاهای گچساران از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، ابراهیم فرزانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص اجرایی شدن طرح‌های عمرانی اظهار داشت:

سنگ فرش معابر، احداث جدول، ساخت پارک و طرح‌های گردشگری از طرح‌های اجرا شده در روستاهای این شهرستان بوده است.

وی بیان کرد: روستاهای خیرآباد، ده ناصر، امامزاده جعفر، بی بی حکیمه، دیل، اسلام آباد و شهرک مهاجرین از روستاهای هستند که طرح‌های عمرانی در آنها اجرا شده است.

 

*** تقویت زیرساخت های رفاهی روستاهای گچساران

 

فرزانه ابراز داشت: این طرح‌ها با هدف تقویت زیرساخت‌های رفاهی، توسعه خدمات‌رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی اهالی روستاهای گچساران اجرا شده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۶ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی گچساران در حال اجراست.

فرزانه تصریح کرد: سرابننیز، آبچیرک، محمدآباد و رودبال از جمله این روستاهاست.

وی میزان اعتبار تصویب شده طرح‌های عمرانی در روستاهای گچساران در سال ۱۳۹۶ را ۱۳۶ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: از این میزان ۶۵میلیارد ریال جذب و هزینه شد.

فرزانه همچنین از اجرای آسفالت معابر روستاهای گچساران با استفاده از هشت هزار تن قیر رایگان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری روستا، شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران دارای ۱۲۲ روستا با ۳۰ هزار نفر جمعیت، ۳۸ دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه