کد خبر:65533
پ
n82816227-72148272
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

جلسه افزایش دستمزد کارگران در سال آتی

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: قرار شد صبح امروز ابتدا با گروه کارگری و بعد از آن با گروه کارفرمایی به‌صورت جداگانه جلسه داشته باشم و دیدگاه‌های دوطرف را درباره حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده به یکدیگر نزدیک کنم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: قرار شد صبح امروز شنبه ابتدا با گروه کارگری و بعد از آن با گروه کارفرمایی به‌صورت جداگانه جلسه داشته باشم و دیدگاه‌های دوطرف را درباره حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده به یکدیگر نزدیک کنم.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «علی ربیعی» که مسئول شورای عالی کار هم است‌، گفت‌: بعد از این فرآیند قرار است ساعت ۸ شب روز شنبه با حضور دو گروه نمایندگان کارگری و کارفرمایی و وزرای مربوطه به عنوان نمایندگان دولت در این باره به توافق برسیم.

 

***  تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده

 

وی با اشاره به جلسه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده در روزهای اخیر که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ برگزار شد، افزود: امروز اختلاف دیدگاه زیاد بود و نتوانستیم به نتیجه قطعی برسیم. وزیر تعاون گفت: تصمیم قطعی در این‌باره بسیار مهم است زیرا بر زندگی کارگران و هم‌چنین بر روی قیمت تمام شده تولید تاثیر دارد بنابراین تصمیم مهمی است و دقت نظر نیاز دارد. وی گفت: گرایش بنده و دولت این است که علاوه بر آنکه قدرت خرید کارگران را جبران کنیم و افزایش دهیم‌، تولید را نیز تقویت کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: در جلساتی که تاکنون برگزار شده، تلاش شده است آرای نمایندگان کارگران و کارفرمایان به یکدیگر نزدیک شود.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه