کد خبر:64532
پ
۴۲۶۴۰۲۱۲_۳۰۳

ادامه عملیات جست‌و‌جو برای یافتن پیکرهای جانباختگان

عملیات جست‌و‌جو برای یافتن پیکرهای جانباختگان سانحه هواپیمای تهران – یاسوج به دلیل شرایط نامساعد جوی متوقف بود.

عملیات جست‌و‌جو برای یافتن پیکرهای جانباختگان سانحه هواپیمای تهران – یاسوج به دلیل شرایط نامساعد جوی متوقف بود.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «سید علی وفایی مقدم» در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲ تیم ۴ نفره متشکل از امدادگران ارتش و هلال احمر با بالگرد به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج اعزام شدند.

 

*** اعزام تیم‌های بیشتر برای یافتن پیکرهای جانباختگان

 

وی افزود: با بررسی فضای محل سقوط هواپیما توسط این تیم‌ها در صورت مساعد بودن هوا تیم‌های بیشتری اعزام خواهند شد. مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هواشناسی برای بعد از ظهر امروز بارش برف و باران را در منطقه سقوط هواپیما پیش‌بینی کرده است.

 

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان با ۶۵ مسافر و خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ بهمن سال ۹۶ تهران را به مقصد یاسوج ترک و در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد. این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.  هواپیمای ATR72 شرکت آسمان به‌شماره پروازی ۳۷۰۴ که قرار بود روز یکشنبه هفته جاری تهران را به‌مقصد یاسوج ترک کند، در منطقه دناکوه سمیرم سقوط کرد.

 

براساس آخرین اخبار، این هواپیمای ATR72، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد و لاشه هواپیما در کوه‌های دنا پیدا شد. این هواپیما حامل ۶۰ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک‌خلبان بوده است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کرد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه