کد خبر:62087
پ
۸۲۳۳۸۹۶۲-۷۱۲۳۳۵۷۶-۲۹۰x195
رئیس صنعت و معدن کردستان:

پرداخت تسهیلات به ۱۰۷ واحد صنعتی و کشاورزی

رئیس صنعت و معدن کردستان از پرداخت ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۱۰۷ واحد تولیدی تسهیلاتی در بخش صنعت و کشاورزی خبر داد.

رئیس صنعت و معدن کردستان از پرداخت ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۱۰۷ واحد تولیدی تسهیلاتی در بخش صنعتی و کشاورزی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،“محمد دره وزمی”، رئیس صنعت و معدن کردستان شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج، به پایداری پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین‎یاب در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال به ۱۰۷ واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع در بخش صنعت به ۴۰ واحد تولیدی ۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در بخش کشاورزی به ۶۷ واحد تولیدی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی از مجموع ۷۹۶ واحد تولیدی ثبت نام شده برای اخذ تسهیلات ۲۲۳ واحد در بخش صنعت و ۷۵۲ واحد نیز در بخش کشاورزی در سامانه نام‎نویسی کردند.

 

 

 

*** پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیارد تومانی

 

 

رئیس صنعت و معدن کردستان با بیان اینکه از مجموع ۲۲۳ واحد تولیدی بخش صنعت ۱۱۸ مورد در کارگروه تصویب و به بانک معرفی شده است، گفت: در نهایت از این تعداد به ۲۷ واحد مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی اظهار داشت: از مجموع ۵۷۲ واحد تولیدی ثبت‌نام شده در بخش‌ کشاورزی نیز ۴۷۲ مورد جهت معرفی به بانک در کارگروه تصویب و درنهایت ۶۷ واحد به مبلغ ۱۰میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات واگذار شد.

به گفته‌ رئیس سازمان‌صنعت، معدن و تجارت کردستان جمعا ۵۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون‌تومان به ۹۴ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی کردستان تا به این لحظه تسهیلات پرداخت شده است.

دره وزمی به قیاس واحدهای تولیدی ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب در سطح ملی اشاره کرد و گفت: به لحاظ تعداد و مبلغ به ترتیب ۲.۹ و ۱.۸ درصد از واحدهای تولیدی موفق به اخذ تسهیلات از بانک‎ها شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان همچنین به ۱۰۱ واحد تولیدی ثبت شده در سامانه بهین‎یاب و ۲۶ واحد تولیدی معرفی شده جهت دریافت تسهیلات به بانک به ارزش ۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش بازسازی و نوسازی اشاره کرد.

انتهای پیام///

منبع
ایلنا
ارسال دیدگاه