کد خبر:92254
پ
بنیاد مستضعفان

اهدای ۴۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی به مردم غرب استان گلستان

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ۳ هزار فقره اسناد املاک علوی به مردم شهرستان بندرترکمن و ۱۵۰۰ فقره سند به مردم شهرستان بندرگز اهدا شد.

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ۳ هزار فقره اسناد املاک علوی به مردم شهرستان بندرترکمن و ۱۵۰۰ فقره سند به مردم شهرستان بندرگز اهدا شد.

 

*** اهدای اسناد املاک علوی

 

به گزارش خبرگزاری روستا، سید مناف هاشمی در حاشیه این مراسمات که در شهرستان‌های بندر گز و بندر ترکمن برگزار شد، اظهار داشت:

۳۹ هزار فقره اسناد املاک علوی طی ۱۳ مرحله به مردم استان ارائه شده که این اقدام بنیاد مستضعفان شایسته تقدیر است.

وی افزود: باید از ظرفیت بنیاد مستضعفان در مباحث گردشگری و اشتغال استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تا کنون گلستان به جهت تسهیلات واگذار شده از محل اعتبارات روستایی و بنیاد مستضعفان حائز رتبه دوم و سوم کشور است و توانسته‌ایم به خوبی این اعتبارات را جذب کنیم و همین جذب کردن بدان معناست که فرصت‌های بیشتری برای گلستان در نظر گرفته شده است.

 

*** تسهیلات روستایی استان گلستان

 

استاندار گلستان ادامه داد: اعتبارات مورد نظر برای گلستان در سال جاری ۲۵ میلیارد تومان بوده که رئیس بنیاد مستضعفان قول افزایش اعتبارات را تا ۱۰ میلیارد دیگر را نیز داده‌اند. 

همچنین رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، اظهار کرد:

۷۰ درصد اسناد املاک علوی ارائه شده در بخش کشاورزی است که در کسب و کار مردم اثر مثبت دارد.

محمد سعیدی کیا گفت: تا کنون ۱۳ سفر برای اعطای اسناد به گلستان داشته ایم و هنوز هم ادامه دارد و از مردم می‌خواهیم کسانی که هنوز تشکیل پرونده نداده‌اند بیایند تشکیل پرونده بدهند تا اسناد به آنها اعطا شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور هم تا به حال ۷۱ هزار مورد سند اعطا شده ، خاطر نشان کرد:

گلستان سهیمه تسهیلات خود در ۹۵ و ۹۶ را که ۴۰ میلیارد تومان بوده بخوبی جذب کرده و امسال هم ۲۵ میلیارد تومان در زمینه وام‌های روستایی و ۱۰ میلیارد تومان در زمینه خاویاری در نظر گرفته شده که در صورت جذب، ۱۰ میلیارد تومان دیگرهم بر مبلغ مورد نظر اضافه می‌شود. 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رئیس بنیاد مستضعفان در پایان یادآور شد:

ما از سال ۹۵ اعطای تسهیلات روستایی را آغاز کردیم که ۲۳۰۰ مورد مصوب شده و تا کنون ۱۹۰۰ مورد تبدیل به قرار داد شده و ۹۰۰ مورد به بهره برداری رسیده است. که جمع مصوب شده جهت پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان است و ارزش یک شغل هم ۶۰ ـ ۷۰ میلیون تومان است .

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پایگاه اطلاع رسانی استاندار گلستان
ارسال دیدگاه