کد خبر:63580
پ
iیndex

کلنگ‌زنی مدرسه روستای برگچه تویسرکان

این مدرسه با زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع با زیر بنای ۲۰۲ متر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در روستای برگچه کلنگ‌زنی شد.

این مدرسه با زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع با زیر بنای ۲۰۲ متر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در روستای برگچه کلنگ‌زنی شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پروژه‌های خوبی در دهه فجر امسال در شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به روستاها دارد و اولویت اصلی دولت خدمت‌رسانی بهتر به روستاها است، حتی زمانی که دولت با تنگناهای مالی مواجه بوده ولی پروژه‌های روستایی آسیب ندیدند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه بالاترین پروژه‌ها در روستاها بعد از انقلاب در این دولت بوده است، افزود: با توجه به اینکه نیاز مردم به مدرسه در روستا احساس می‌شد این مهم در دستور کار قرار گرفت و تلاش می‌شود تا مهرماه سال آینده آماده تحصیل دانش‌آموزان شود.

فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز در این مراسم، گفت: دو سال است که پی‌گیر ساخت این مدرسه بودیم که با هماهنگی و عنایت فرماندار از محل نفت و گاز مناطق محروم ساخت این مدرسه در دستور کار قرار گرفت.

محمودرضا عراقی، معاون امور عمرانی استاندار همدان عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید به نمایندگی نظام در روستاها شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر هستیم.

وی با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، گفت: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و توجهات ریاست جمهوری باید با همدلی کشور خود را بسازیم.

 

***افتتاح مدرسه عمار یاسر در روستای قلی‌لاله تویسرکان

 

مدرسه عمار یاسر در زمینی که توسط احمدعلی فقیری اهدا شده است با مساحت ۷۰۰ مترمربع و ۶۰ متر زیربنا با ۱۲۰ میلیون اعتبار در روستای قلی‌لاله تویسرکان احداث و افتتاح شد.

فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: این روستا با وجود قدمت زیاد، مدرسه مناسب نداشت که با پی‌گیری انجام شده این مدرسه از محل اعتبارات تخریب بازسازی شروع شد و با اعتبار بنیاد برکت به پایان رسید.

وی با اشاره به استفاده از بخاری هرمتیک کم‌مصرف در این مدرسه، عنوان کرد: تعویض بخاری گازی به هرمتیک در دیگر مدارس هم در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش خبرگزاری روستا، حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آینده نظام را روشن می‌بینند، گفت: دولت اراده دارد هر کس در هر نقطه‌ای زندگی میکند خدمات، امکانات و رفاهیات را برایش فراهم کند.

وی با بیان اینکه در روستا قلی‌لاله آب، برق، گاز، تلفن و مدرسه و زیرساخت‌ها وجود دارد، عنوان کرد: به‌طور حتم این خدمات در پایداری جمعیت در روستاها و مهاجرت معکوس نقش بسزایی دارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایکنا
ارسال دیدگاه