کد خبر:61767
پ
۱۳۹۶۰۳۱۳۲۳۰۹۰۶۵۸۷۱۱۰۶۲۵۵۴-۳۰۰x209

توسعه و رونق ورزش روستایی

رئیس فدراسیون ورزش روستایی: شهرستان کبودرآهنگ به‌عنوان قطب ورزش روستایی استان همدان باید در زمینه تجهیز خانه‌های ورزش روستایی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی با تمجید از فعالیت چشمگیر شهرستان کبودرآهنگ در توسعه و رونق ورزش روستایی گفت: این شهرستان به‌عنوان قطب ورزش روستایی استان همدان باید در زمینه تجهیز خانه‌های ورزش روستایی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،“غلامرضا جعفری” روز دوشنبه در بازدید از فضاهای ورزشی روستاهای شهرستان کبودرآهنگ از توابع استان همدان اظهار کرد: فدراسیون در تلاش است با تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، ضمن ساماندهی به امور ورزش روستاها نسبت به حمایت لازم از استعدادهای نخبه برنامه‌ریزی لازم را صورت دهد. وی اضافه کرد: بهبود وضعیت ورزشکاران ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از دیگر سیاست‌های فدراسیون در راستای تجهیز خانه‌های روستایی به شمار می‌رود.

جعفری خاطرنشان کرد: شهرستان کبودرآهنگ در حوزه ورزش و جوانان به‌ویژه در بخش روستایی مورد توجه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و تربیت بدنی استان بوده و تا پایان سال پنج خانه ورزش روستایی علاوه بر روستای خان آباد در این شهرستان تجهیز می‌شود.

 

 

*** رونق ورزش و ساخت خانه‌های ورزشی در روستاها

 

وی هم‌چنین با اشاره به همکاری و همیاری دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی روستایی در ساخت خانه‌های ورزشی تاکید کرد: در سال آینده امیدواریم با همکاری و تلاش دهیاران و اعضای شورای روستاها مکان‌های ورزشی بیشتری مهیا شوند تا بتوانیم روند تجهیز خانه‌‌های ورزش روستایی را ادامه دهیم. وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه ورزش روستایی شاهد تاثیرات مثبت ورزش در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و افزایش نشاط در بین جوانان روستایی باشیم.

رئیس فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی محلی کشور اظهار کرد: سعی داریم تا پایان سال با برنامه‌ریزی مدون با محوریت وزارت ورزش و جوانان یکصد روستا را مجهز به امکانات و زیرساخت‌های ورزشی کنیم که از این تعداد تاکنون ۶۶ روستا تجهیز شده است. در این بازدید مقرر شد خانه ورزش روستای خان آباد کبودآرهنگ به امکانات ورزشی توسط فدراسیون روستایی مجهز شود. هم‌چنین رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این آیین ۲۰ میلیون ریال جهت مرمت و زیباسازی خانه ورزش روستای خان آباد کبودرآهنگ اختصاص داد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، همدان دارای بیش از ۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در حوزه روستایی است.

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه