کد خبر:63163
پ
۷۹۶۴۷۵

پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت اشتغالزایی در کشور

معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور از پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کشور خبر داد.

معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور از پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کشور خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «احمد حاج علیزاده»، معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور ظهر دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کشور پرداخت شد، اظهار داشت: این تسهیلات در مناطق محروم کشور از سال گذشته تاکنون پرداخت شده است.

معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور عنوان کرد: در حال حاضر بیکاری و درآمد پایین از مهم‎ترین مشکلات در شهرها و روستاهای کشور به شمار می رود، بیان کرد: طی تحقیقات انجام شده ۱۷ درصد از خانوار‌های شهری و ۴۰ درصد از خانوار‌های روستایی دچار فقر چند بعدی هستند.

 

*** ایجاد شغل و افزایش درآمد خانوار‌ها در جامعه ضروری است

 

معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور بیان کرد: ایجاد شغل و افزایش درآمد خانوار‌ها در جامعه ضروری است.

معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای ایجاد شغل در جامعه بهره گرفت.

معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور تاکید کرد: تلاش‌ها بسیاری از سوی بنیاد علوی برای رفع محرومیت‎ها در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

معاون توانمندسازی بنیاد علوی کشور در پایان تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای سلامت مادران بارده و شیرده از مهم‎ترین فعالیت‎های این بنیاد به شمار می‎رود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا،  موسسه بنیاد علوی در راستای اهداف بنیاد مستضعفان با حفظ کارآمدی، به کارگیری بهینه منابع، استفاده از روش‌ها و فناوری‌های مناسب، بهره‌مندی از نیروی انسانی با انگیزه و ماهر، پایبندی به ارزش‌ها و توجه به کرامت انسان‌ها، ایجاد زمینه مشارکت خیرین و تعامل با سایر دستگاه‌ها در جهت ارتقاء سطح زندگی مادی، معنوی و فرهنگی مستضعفان و محرومین جامعه فعالیت می‌نماید. موسسه بنیاد علوی با ارائه خدمات به موقع و اثربخش به عبور نیازمندان از نقاط عطف زندگی کمک نماید.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه