کد خبر:109698
پ
1399032712593035206052310
فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران:

رفع تصرف فوری ۲.۹ هکتار اراضی ملی دماوند از دست زمین‌خواران

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران عنوان کرد ۳۰ مورد رفع تصرف فوری به مساحت ۲۹ هزار و ۵۱۰ مترمربع در اراضی ملی شهرستان دماوند انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران عنوان کرد ۳۰ مورد رفع تصرف فوری به مساحت ۲۹ هزار و ۵۱۰ مترمربع در اراضی ملی شهرستان دماوند انجام شد.

 

*** رفع تصرف فوری ۲.۹ هکتار اراضی ملی دماوند از دست زمین‌خواران

 

به گزارش روستا، سرهنگ علیرضا مزرعی فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع تصرف اراضی کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه به همت همکاران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان تهران، شهرداری رودهن، گشت امور اراضی و کلانتری مهرآباد ۳۰ مورد رفع تصرف فوری در اراضی ملی شهرستان دماوند انجام شد.

 

وی افزود:

ارزش برآورد اراضی رفع تصرف شده، حدود ۴۶۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان بوده است.

 

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران ادامه داد:

این میزان رفع تصرف در پلاک‌های گلاهک، مهرآباد و گندک به مساحت ۲۹ هزار و ۵۱۰ مترمربع انجام شد که سودجویان در این اراضی ملی اقدام به دیوارکشی و درختکاری کرده بودند.

 

سرهنگ مزرعی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم یگان حفاظت شرق استان تهران در حوزه حفاظت از سرمایه‌های ملی گفت:

در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می‌شود.

 

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:

از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ و یا تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاع دهند.

نویسنده: فائزه رجبی

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه