کد خبر:108320
پ
Untitled
روستا گزارش می‌دهد:

فقط ۴ نماینده استان فارس هنوز داوطلب طرح شفافیت نشده‌اند

طرح شفافیت آرا مدت‌ها است به صورت آزمایشی اجرا شده است اما از ۱۸ نماینده مجلس در استان فارس فقط رحیم زارع، فریدون عباسی، مجید انصاری و فرهاد طهماسبی هنوز حاضر به شفاف شدن آرا خود نشده‌اند.

طرح شفافیت آرا مدت‌ها است به صورت آزمایشی اجرا شده است اما از ۱۸ نماینده مجلس در استان فارس فقط رحیم زارع، فریدون عباسی، مجید انصاری و فرهاد طهماسبی هنوز حاضر به شفاف شدن آرا خود نشده‌اند.

 

*** فقط ۴ نماینده استان فارس هنوز داوطلب طرح شفافیت نشده‌اند
 

به گزارش روستا به نقل از منتخبین، طرح شفافیت آرا بعد از چالش‌های فراوان به صورت آزمایشی و داوطلبانه در مجلس اجرایی شد و نمایندگان نیز می‌توانند به صورت خودجوش آمادگی خود را برای شفاف شدن آرا خود اعلام نمایند.

در ابتدای این طرح از استان فارس فقط ۵ نماینده داوطلب این طرح شدند اما به مرور بر تعداد نمایندگان اضافه گردید. در حال حاضر اکثر نمایندگان مجلس یعنی ۲۰۷ نفر از آن‌ها در این طرح شرکت کرده‌اند و استان‌های زیادی هستند که تمام نمایندگان آن به صف داوطلبان شفافیت آرا پیوسته‌اند.

در استان فارس نیز از ۱۸ نماینده مجلس فقط چهار نفر از آن‌ها هنوز داوطلب این طرح نشده‌اند، این پنج نفر عبارتند از رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات، سرچهان و خرمبید، فریدون عباسی نماینده مردم کازرون، مجید انصاری نماینده مردم ممسنی و رستم و فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، بختگان و استهبان. برخی از این ۴ نماینده‌ای که هنوز تن به شفاف شدن آرا خود نداده‌اند همیشه مدعی حمایت از شفافیت آرا بوده و در مصاحبه‌های خود به رای مثبت به این طرح اشاره می‌کردند اما حال که وقت عمل رسیده است از آن‌ها خبری نیست.

مردمی که به آن‌ها رای داده‌اند حق دارند بدانند که به فلان طرح رای مثبت داده‌اند یا منفی؟

آیا حامی قشر مظلوم بوده اند یا خیر؟

آیا در برابر فساد ایستاده‌اند یا خیر؟

تمام این‌ها را از شفافیت ارا می‌شود فهمید که این نمایندگان هنوز تن به آن نداده‌اند و تا به امروز فقط شعار حمایت از آن را داده‌اند.

شعار حمایت از شفافیت آرا صرفا یکی از وعده‌های تبلیغاتی نمایندگان مجلس بوده است که مردم همچنان منتظر محقق شدن آن هستند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه