کد خبر:108191
پ
1402022511484940927578594
معاون حمل و نقل جاده‌ای ‌بوشهر

بارگیری ۱۵ هزار تن محموله گندم وارداتی از بندر بوشهر

معاون حمل و نقل جاده‌ای ‌بوشهر با اشاره به آغاز تخلیه گندم وارداتی در اسکله بندر بوشهر عنوان کرد تاکنون ۱۵ هزار تن از این محموله توسط ۶۰۰ سرویس کامیون استان ‌به سیلو و انبارها بارگیری شده است.

معاون حمل و نقل جاده‌ای ‌بوشهر با اشاره به آغاز تخلیه گندم وارداتی در اسکله بندر بوشهر عنوان کرد تاکنون ۱۵ هزار تن از این محموله توسط ۶۰۰ سرویس کامیون استان ‌به سیلو و انبارها بارگیری شده است.

 

*** بارگیری ۱۵ هزار تن محموله گندم وارداتی از بندر بوشهر 

 

به گزارش روستا، مهدی شهابی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل باری استان بوشهر اظهار داشت:

تعداد ناوگان باری استان بوشهر 3 هزار و 300 دستگاه است که اشتغال 5 هزار نفر را فراهم کرده است.

 

وی میانگین عمر ناوگان باری استان بوشهر را 13 سال دانست و بیان کرد: عمر ناوگان حمل و نقل باری استان نسبت به متوسط کشوری وضعیت مطلوبی دارد.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته 8 میلیون و 700 تن کالا از استان بوشهر به سایر نقاط کشور بارگیری شده است.

 

شهابی با اشاره به ورود کشتی حامل بیش از 26 هزار تن گندم به اسکله بندر بوشهر گفت: تاکنون بیش از 15 هزار تن از این محموله توسط ناوگان باری استان بوشهر به سیلو و انبارهای استان بوشهر بارگیری شده است.

 

وی با بیان اینکه این محموله گندم از روسیه وارد استان بوشهر شده است تصریح کرد: تاکنون حدود 60 درصد آن به سیلو و انبارهای مورد نظر استان منتقل شده و با توجه به فعالیت شبانه‌روزی ناوگان باری استان، مابقی نیز در کوتاه‌ترین زمان بارگیری و تخلیه می‌شود.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون بیش از 600 سرویس کامیون در تخلیه این محموله به انبار و سیلو استان مشارکت داشته‌اند خاطر نشان کرد: با تخلیه کل محموله گندم تعداد سرویس‌ها به بیش از یک‌هزار سرویس خواهد رسید.

 

شهابی افزود: از توان ناوگان حمل و نقل استان بوشهر برای جابجایی بخشی از این محموله به مقاصد مورد نظر در سایر استان‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند سبب رونق فعالیت این ناوگان شود.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه