کد خبر:108326
پ
Untitled
روستا گزارش می‌دهد:

جوابیه رئیس شورای شهر آباده در خصوص خبر رای منفی چهار عضو این شورا به درخواست مردمی گروهی از مطالبه‌گران برای جلسه پاسخگویی

رئیس شورای شهر آباده در خصوص خبر رای منفی چهار عضو این شورا به درخواست مردمی گروهی از مطالبه‌گران برای جلسه پاسخگویی جوابیه‌ای را منتشر کرد.

رئیس شورای شهر آباده در خصوص خبر رای منفی چهار عضو این شورا به درخواست مردمی گروهی از مطالبه‌گران برای جلسه پاسخگویی جوابیه‌ای را منتشر کرد.

 

*** رئیس شورای شهر آباده جوابیه صادر کرد

 

به گزارش روستا، حسین دانشور در خصوص خبر رای منفی چهار عضو این شورا به درخواست مردمی گروهی از مطالبه‌گران برای جلسه پاسخگویی جوابیه‌ای را منتشر کرد.

 

متن جوابیه رئیس شورای شهر آباده به شرح زیر است:

با توجه به ارائه مطالبی از طرف گروهی که خود را دلسوزان مردمی می‌دانند که به دفعات مکرر با مصاحبه‌ها و ارائه مطالب در فضای مجازی با هتک حرمت نه تنها در حل مشکل دلسوز نبوده بلکه به دنبال دلسردی مردم و مسئولین می‌باشند که نمونه آن مصاحبه چند روز قبل ایشان با آباده‌نما و توضیع آن در فضای مجازی می‌باشد، جهت روشن شدن اذهان عمومی همشهریان عزیز توجه آن‌ها را به چند نکته معطوف می‌دارد:

۱. درب شورا طی دو سال گذشته به روی همه باز و در موارد متعدد پاسخگویی همشهریان عزیز بوده و هست.

۲. کسانی که خود را نماینده مردم معرفی می نمایند بهتر است که بگویند در کدام انتخابات با چه میزان از رای مردم چنین ادعایی دارند.

۳. حداقل طی دو سال گذشته چند جلسه فقط در صحن شورا چندین ساعت جز اینکه باعث تضعیع وقت شده‌اند در پایان هم با ادعای بی نتیجه بودن جلسه محل شورا را ترک نموده اند و ظاهراً به دنبال حل مشکلات شهر نبوده و نیستند.

۴. دلیل ادعای این شورا و پاسخگو بودن به مردم وجود یک روز در هفته (روزهای سه‌شنبه) با حضور کلیه اعضاء و همچنین حضور دو روز در هفته (رئیس شورا در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ۸ تا ۱۲ صبح) جهت مراجعه همشهریان محترم در محل شورا حاضر و پاسخگوی آنها می‌باشد.

۵. در طول این دو سال که از عمر شورا می‌گذرد این گروه دوست‌داران چند تا برنامه، راهکار ، پیشنهاد مفید که آمل منفعه مردم باشد در جهت توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر ارائه نمودند.

۶. با ورود به شورای شهر (دوره ششم) و انتخاب شهردار بومی نقد خود را در این زمینه بیشتر نمودند که رفتار دوگانه نسبت به شورای شهر بسیار مشهود بوده است.

 

 

 

انتهای پیام///

 

منبع
روستا
ارسال دیدگاه