کد خبر:107359
پ
مصطفی شریعتی
مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر:

پایان انتظار ۱۷ ساله روستائیان و عشایر برای بهره مندی از مزایای بیمه تکمیلی درمان

مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از اجرایی شدن ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران صندوق خبر داد.

مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از اجرایی شدن ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران صندوق خبر داد.

 

*** بیمه تکمیلی درمان روستاییان

 

به گزارش روستا، مصطفی شریعتی از اجرایی شدن ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران صندوق خبر داد و گفت:

در راستای سیاست‌های کلی نظام تأمین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با استفاده از ظرفیت های قانونی، به منظور پاسخگوئی به یکی از مهمترین و جدی­ترین مطالبات و خواسته­های جامعه هدف بویژه مستمری بگیران تحت پوشش، برای اولین بار در عمر ۱۷ ساله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر، بیمه تکمیلی درمان ۴۰ هزار نفر از مستمری بگیران در استان های آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان اجرایی شد؛ ارائه خدمات و سطح پوشش مناسب با پایین ترین هزینه پرداختی توسط مستمری بگیران صندوق از ویژگی های طرح مذکور می باشد.

 

*** جزئیات و اطلاعات تکمیلی

 

بيمه شدگان

اجرای بیمه تکمیلی درمان در مرحله نخست در ۳ استان آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان بصورت آزمایشی است که در این مرحله بالغ بر ۴۰ هزار نفر از مستمری بگیران صندوق از خدمات بیمه تکمیلی درمان آتیه سازان حافظ بهره مندگردیده اند.

انشاالله در صورت اجرای موفق طرح نخست خدمات بیمه تکمیلی برای تمامی مستمری بگیران ارائه خواهد شد.

 

مبلغ حق بیمه

میزان حق بیمه هر فرد ماهیانه مبلغ ۱.۱۰۰.۰۰۰ ریال و مجموعاً حق بیمه سالانه هر یک از بیمه شدگان مبلغ ۱۳.۲۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

 

فرانشیز و دوره انتظار برای ارائه خدمات

در این طرح میزان فرانشیز هر یک از تعهدات ارائه شده شرکت بیمه آتیه سازان حافظ ده درصد و اجرای تعهدات شرکت مذکور برای مستمری بگیران عزیز بدون اعمال دوره انتظار تعیین شده است.

 

تعهدات شرکت بیمه گر:

در این طرح مجموعاً مبلغ ۵۴۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال از هزینه های درمان مستمری بگیران در بسته های مختلف (به شرح ذیل ) جبران می گردد.

– جبران هزینه های بیمارستانی مجموعاً ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

– جبران هزینه های سرپایی مجموعاً ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

– جبران هزینه های دارو و.. مجموعاً ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

– جبران هزینه عینک ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

– جبران هزینه آمبولانس ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 

نحوه نامنویسی مستمری بگیران

مراجعه به دفاتر کارگزاری و تکمیل و تائید فرم درخواست پوشش بیمه تکمیلی درمان.

 

نحوه استفاده از خدمات:

مراجعه به تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ و یا پرداخت هزینه و سپس درخواست بازپرداخت هزینه ها از نمایندگی و شعبات بیمه آتیه سازان حافظ.

 

 

انتهای پیام///

منبع
روستا
ارسال دیدگاه