کد خبر:106869
پ
۸۸۶۲۸۹۹_۴۳۳
رئیس اداره شیلات بهبهان:

فعالیت ۴۴ واحد پرورش ماهی در بهبهان

رئیس اداره شیلات بهبهان از فعالیت ۴۴ واحد پرورش ماهی در بهبهان خبر داد.

رئیس اداره شیلات بهبهان از فعالیت ۴۴ واحد پرورش ماهی در بهبهان خبر داد.

 

*** فعالیت ۴۴ واحد پرورش ماهی در بهبهان

 

به گزارش روستا، حجت الاسلام رجب پور با همراهی حجت الاسلام محمدی مهر مسئول دفتر نمایندگی در جهاد کشاورزی بهبهان و رئیس اداره شیلات بهبهان از واحد‌های پرورش ماهی این شهرستان بازدید کرد.

 

 رئیس اداره شیلات بهبهان در این بازدید بااشاره به فعالیت ۴۴ واحد‌ پرورش ماهی در این شهرستان گفت:

اکثر واحد‌های پرورش ماهی این شهرستان در استخر‌های دو منظوره (کشاورزی _ آبزی پروری) فعال هستند.

 

مجید شکاری با اشاره به تولید آبزیان به عنوان غذای سالم ادامه داد:

در استخر‌های دو منظوره آبی بارور و غنی به سمت محصولات کشاورزی هدایت می‌شود و به دنبال آن محصولات اورگانیک و سالم تولید خواهد شد.

 

وی یادآور شد:

در این سیستم پرورش ماهی علاوه بر تولید آبزیان حداکثر بهره وری از منابع باارزش آب شیرین صورت خواهد گرفت.

 

گفتنی است، در ادامه نشست صمیمی مدیران و روسای ادارات هشت گانه جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان (جهاد کشاورزی، شیلات، دامپزشکی، منابع طبیعی، تعاون روستایی، امور عشایر، غله و تحقیقات) با حجت الاسلام رجب پور مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد و ارائه گزارش عملکرد، بیان دغدغه‌ها و مطالبات و درخواست‌های مدیران به مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان استان اصلی‌ترین موضوع این نشست بود.

همچنین حجت الاسلام رجب پور در پایان این نشست و در جواب گزارشات و مطالبات نکاتی از جمله: بهره مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج در امر خدمت رسانی به عشایر و مردم روستایی، شناسایی و استفاده از ظرفیت خیرین و تشکیل مجمع خیرین کشاورزی در جهت رفع مشکلات کشاورزی، استفاده و احیای مستغلات و ظرفیت‌های از کار افتاده و پیوست رسانه‌ای و انعکاس خبری تمامی خدمات را مهم برشمردند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه