کد خبر:106233
پ
۱۴۰۱۰۳۲۳۰۰۰۷۷۷_Test_PhotoN
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر

۳۶۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از شرکت‌های تعاونی بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت و توسعه شرکت‌های تعاونی در استان تخصیص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت و توسعه شرکت‌های تعاونی در استان تخصیص یافته است.

 

*** ۳۶۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از شرکت‌های تعاونی بوشهر تخصیص یافت

 

به گزارش روستا، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ظهر امروز با بیان اینکه اقتصاد استان بوشهر به سبب ساحلی بودن آن بر پایه دریا محور بوده که در این راستا طرح‌های مهم آبزیپروری تدوین و اجرایی شده است، اظهار کرد:

با برنامه‌ریزی واگذاری اراضی ساحلی در اجرا طرح‌های پرورش میگو به ساحل‌نشینان در قالب شرکت‌های تعاونی آغاز شده و با حضور استاندار بوشهر در هفته دولت ۵۳ شرکت تعاونی فعالیت خود را آغاز کرد و تا پایان امسال به ۱۵۰ شرکت افزایش می‌یابد.

 

وی گفت:

تعداد اعضای شرکت‌های تعاونی پرورش میگو پنج تا ۹ نفر بوده و در این راستا امسال افزون بر پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کارآفرینی در بخش‌های مختلف به خصوص بخش تعاون در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد:

امسال بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، حمایت و توسعه شرکت‌های تعاونی در استان از محل تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه مصوبه شده است.

 

کشاورزی بیان کرد:

در این راستا ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ و یک‌هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه برای طرح‌های یاد شده مصوب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه با تاسیس شرکت تعاونی پرورش میگو، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تن بر تولید این محصول در استان افزوده می‌شود، تصریح کرد:

باتوجه به اختصاص یک‌صد میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر با جذب این تسهیلات، میزان آن تا سه برابر قابل افزایش است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد:

در حوزه مشاغل خانگی و ایجاد زنجیره فروش در استان، ۲۳۰ واحد تجاری به مدت سه سال در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و با همکاری شهرداری در آینده نزدیک نمایشگاه دائمی ارائه محصولات شرکت‌های تعاونی اختصاص خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه