کد خبر:104293
پ
۶۲۱۶۹۹۷۴
فرماندار شهرستان اهر:

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در اهر اختصاص یافته است

فرماندار اهر از اختصاص حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار اهر از اختصاص حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.

 

*** ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در اهر اختصاص یافته است

 

به گزارش روستا، رسول خدابخش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد:

همزمان با سراسر کشور در شهرستان اهر نیز به‌مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر چندین پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی در کنار برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در این شهرستان آماده‌ی افتتاح هستند.

نصب و ارتقاء تجهیزات مخابراتی شهری و روستایی برای هفت روستا، تکمیل برخی نواقصات تعدادی از مساکن مهر و تحویل آن‌ها به متقاضیان، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن و مدرسه خیّرساز در این شهرستان از جمله‌ی پروژه‌های این شهرستان محسوب می‌شود.
 
 
وی از بهره مندی صد درصدی اهر از برق نیز خبر داد و گفت:
خوشبختانه اکنون کلیه‌ی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت برق بهره‌مند هستند و تنها یک روستا با جمعیت پنج خانوار باقیمانده که عملیات برق‌رسانی در این روستا تیز آغاز شده و بزودی شاهد بهره مندی این عزیزان از برق خواهیم بود. 
 
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از بهره مندی ۹۹/۷ درصدی جمعیت شهرستان اهر از نعمت گاز و احداث خط دوم انتقال گاز برای جلوگیری از قطعی احتمالی گاز در سطح شهرستان خبر داد و افزود:
در گازرسانی به مناطق مختلف اهر تنها ۱۷ روستای این شهرستان از نعمت گاز محروم هستند که از این تعداد گازرسانی به چهار روستا در حال اجرا بوده و برای ۱۰ روستا نیز مجوزهای لازم اخذ و برای سه روستای دیگر که کمتر از ۲۰ خانوار هستند، در تلاش هستیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم تا این روستاها نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.
 
خدابخش از کلنگ زنی احتمالی محل جدید پلیس راه محور «اهر-تبریز» نیز خبرداد و یادآور شد:
به احتمال فراوان در ایام الله دهه فجر عملیات جابجایی و کلنگ زنی مکان جدید این پلیس راه بعد از هماهنگی‌های نهایی انجام خواهد شد.
 
وی همچنین از اتمام کارهای اولیه ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان نیز خبر داد و گفت:
کارهای مقدماتی ایجاد این پایگاه امداد و نجات انجام شده است که به‌زودی با انتخاب پیمانکار در طول دهه فجر یا بعد از آن شاهد تکمیل و افتتاح این پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خواهیم بود. 
 
فرماندار شهرستان اهر در پایان تاکید کرد:
در حوزه‌ی کشاورزی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز چندین طرح شامل واحدهای گلخانه‌های کوچک مقیاس، آسفالت ریزی روستایی و عمران شهری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه