کد خبر:88750
پ
دهیاری

آیین‌نامه استخدامی دهیاران در انتظار پاسخ دولت

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد، آیین‌نامه استخدامی دهیاران در انتظار طرح و تصویب نهایی در دولت است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد، آیین‌نامه استخدامی دهیاران در انتظار طرح و تصویب نهایی در دولت است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، سعیدرضا جندقیان به آخرین وضعیت آیین نامه‌های مربوط به دهیاران اشاره و اظهار کرد:

آیین‌نامه‌ استخدامی دهیاران و آیین‌نامه اجرایی آنان با امضای وزیر کشور برای معاون اول رئیس جمهور فرستاده شد که در این آیین‌نامه ساختارهای کلی فعالیت دهیاران، حدود فعالیت‌ آنان و… مشخص شده است.

 

*** پس از ارسال آیین‌نامه استخدامی دهیاران به دولت در چند بند آن ابهام ایجاد شده بود

 

وی با بیان اینکه این آیین‌نامه‌ها فعالیت دهیاران را ساختارمندتر می‌کند، گفت:

پس از ارسال آیین‌نامه‌ استخدامی دهیاران به دولت در چند بند آن ابهام ایجاد شده بود که این ابهامات برطرف شد و در حال حاضر نیز منتظر طرح این آیین‌نامه در دولت و تصویب نهایی آن هستیم.

به گفته معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وقتی قرار است آیین‌نامه‌ای در دولت به تصویب برسد کمیسیون‌های تخصصی و عمومی به بررسی ابعاد و جوانب مختلف آیین‌نامه می پردازند و پس از بررسی‌های لازم یا دولت موافقت و مخالفت خود را با آن اعلام کرده و یا به ابهام در جزییات می‌رسد که پس از برطرف شدن ابهامات برای تصویب نهایی مطرح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری روستا، چندی پیش معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اصلاح لایحه استخدامی دهیاران خبر داده و گفته بود که برای بهبود وضعیت شغلی و استخدامی دهیاران اقداماتی انجام و سخت‌گیری‌های سابق نیز برداشته شده است.

به همین سبب آیین‌نامه‌ها برای تایید، تصویب نهایی و ابلاغ به دولت فرستاده شده‌اند و منتظر پاسخ دولت هستیم.

 

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه