کد خبر:83363
پ
روحانی
رییس جمهور:

روز قدس ، هنگامه فریاد علیه ستمگران و حمایت از ملت مظلوم است

روحانی تصریح کرد، روز قدس ، روزی تاریخی و هنگامه فریاد علیه ستمگران و حمایت از ملت مظلومی است که طی هفتاد سال پیش از خانه و کاشانه خود آواره شده است.

روحانی تصریح کرد، روز قدس ، روزی تاریخی و هنگامه فریاد علیه ستمگران و حمایت از ملت مظلومی است که طی هفتاد سال پیش از خانه و کاشانه خود آواره شده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، حسن روحانی روز پنج شنبه و در آستانه روز قدس در پیامی به ملت ایران با اشاره به اینکه مردم کشورمان همه ساله به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده‌اند، افزود:

روز قدس امسال، ویژگی‌های خاصی دارد؛ امسال علاوه بر اینکه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم که بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین المللی از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است.

 

روحانی اظهار داشت: امسال همچنین شاهد ظلم و جنایت بیشتر بر مردم مظلوم فلسطین و بویژه ساکنان غزه هستیم و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته شاهد دوره گردی بیشتر سران رژیم صهیونیستی به منظور ایران هراسی و تلاش علیه منافع ملت بزرگ ایران بوده‌ایم.

 

*** حمایت مردم ایران از فلسطین با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس

 

رئیس جمهور تصریح کرد: از همین رو از همه مردم عزیز ایران، دارای هر تفکر و اعتقادی هستند، انتظار دارم با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس، این پیام را به رژیم غاصب صهیونیستی بدهند که سرزمین فلسطین و قدس شریف را فراموش نکرده‌اند و آزادی قدس شریف همچنان آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رئیس جمهور خاطرنشان کرد:

دور نیست روزی که ملت شریف فلسطین به خانه‌های خود بازگردند و مسلمانان بتوانند در قدس به عنوان قبله اول خود نماز برپا دارند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران
ارسال دیدگاه