کد خبر:70538
پ
ورزش روستا
رئیس اداره ورزش کاشمر خبر داد

افتتاح ۲ پایگاه ورزش روستایی در کاشمر

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر از افتتاح ۲ پایگاه ورزش روستایی در روستاهای قوژد و فرح آباد بخش مرکزی دهستان بالا ولایت کاشمر خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر از افتتاح ۲ پایگاه ورزش روستایی در روستاهای قوژد و فرح آباد بخش مرکزی دهستان بالا ولایت کاشمر خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر در این مراسم هدف از فعالیت خانه‌های ورزش روستایی را ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان اعلام و بیان کرد: راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راستای شادابی و نشاط اجتماعی است.

 

*** هدف از ایجاد پایگاه ورزش روستایی در کاشمر

 

محمد شایگان افزود: یک‌سری لوازم از جمله میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت و میز شطرنج در اختیار خانه‌های ورزش گذاشته می‌شود.

 

وی یکی از اولویت‌های مهم را تکمیل سالن‌های نیمه تمام ورزشی در روستاهای فرگ، ایور، قوژد و فرح آباد ذکر و بیان کرد: سه سالن ورزشی نیمه تمام در بخش مرکزی و یک سالن در بخش کوهسرخ وجود دارد که سالن ورزشی روستای قوژد به ۵ میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای فرح آباد به ۳ میلیارد ریال، روستاهای ایور و فرگ نیز به ۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مرکز شهرستان ۱۹۵ هزار نفری کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای ۶۳ روستای است. ۶۱ هزار نفر از جمعیت کاشمر ساکن روستاها هستند. 

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز 

صدای روستا صدای روستا صدای روستا
انتهای پیام///

منبع
خبرگزلری روستا
ارسال دیدگاه