کد خبر:70179
پ
گیلان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان:

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی روستایی گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی روستایی گیلان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی روستایی گیلان خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «محبعلی رنج ور» در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که ۲۲۰ طرح آبرسانی روستایی گیلان در سال جاری اجرا می‌شود، گفت: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۲۲۰ طرح آبرسانی روستایی پیش‌بینی شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها پیش‌بینی شده است.

 

*** اجرای طرح آبرسانی روستایی گیلان

 

وی در همین راستا از آغاز عملیات اجرایی طرح تأمین آب شرب بهداشتی و با کمیت مناسب روستای چاکل شهرستان رودسر خبر داد و گفت: برای این منظور یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی، اتاقک کلریناتور و یک هزار و ۴۰۰ متر لوله‌گذاری خطوط انتقال و توزیع اجرا می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با بیان این‌که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح آبرسانی پیش‌بینی شده است، گفت: با بهره‌برداری از طرح مزبور ۵۹ خانوار روستای چاکل از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

 

وی همچنین از تقویت فشار آب شرب روستای بازنشین سفلی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌منظور رفع ضعف فشار آب شرب این روستا یک هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۴ باب حوضچه تقلیل فشار اجرا می‌شود.

 

این مقام مسئول، اعتبار لازم برای طرح یاد شده را بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: با بهره‌برداری از طرح تقویت فشار آب روستای بازنشین ۴۴۹ خانوار از فشار مناسب آب شرب برخوردار خواهند شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به یک‌صد خانوار روستای چمچال شهرستان سیاهکل، در پایان تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستا ۲ دهنه چشمه بهسازی و یک هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال با بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

صدای روستا صدای روستا صدای روستا

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه