کد خبر:69239
پ
ایلام
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام

ساخت ۴۰ خانه ورزشی در روستاهای ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از ساخت ۴۰ خانه ورزشی در روستاهای ایلام، به منظور کشف استعدادهای ورزشی خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از ساخت ۴۰ خانه ورزشی در روستاهای ایلام ، به منظور کشف استعدادهای ورزشی خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «بهروز حیدرزاده» روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش در مناطق روستایی است.

 

*** استعدادهای ورزشی در روستاهای ایلام

 

وی افزود: روستاهای استان ایلام دارای استعدادهای ورزشی فراوانی هستند که نیاز به کشف این ظرفیت‌های انسانی در میان جوانان و نوجوانان داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به اینکه قرار است ۴۰ خانه ورزشی در ۴۰ روستای استان ساخته شود، یادآور شد: این خانه‌های ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و دهیاری ایجاد می‌‌شود.

 

حیدرزاده افزود: در هر یک از خانه‌های ورزشی انواع لوازم و تجهیزات مرتبط با استعدادهای روستا وجود دارد. وی تاکید کرد: علاوه بر توسعه خانه‌های ورزش روستایی، ۲۰۰ مدرسه استان در حال تجهیز در رشته‌های ورزشی است که کمیته‌های استعدادیابی نیز در این مراکز مستقر می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: اعتبار ساخت ۶ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های مهران، دره‌شهر، آبدانان، بدره و روستاهای ارمو و عباس‌آباد از توابع شهرستان دره‌شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال گرفته شده که به محض تخصیص عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، ۳۴ پروژه نیمه تمام در استان ایلام وجود دارد، بودجه عمرانی حوزه ورزش استان سال گذشته ۳۴۰ میلیارد ریال بوده که از این اعتبار ۴۸ درصد آن محقق شده است.

 

 

روستانیوز روستانیوز

صدای روستا صدای روستا

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه