کد خبر:67557
پ
خانه ورزش

تجهیز خانه ورزش روستایی

مدیرکل دفتر ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان از تجهیز بیش از دو هزار خانه ورزش روستایی در کشور خبر داد.

مدیرکل دفتر ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان از تجهیز  بیش از دو هزار خانه ورزش روستایی در کشور خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «غلامرضا پارسا »مدیرکل دفتر ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان در مراسم ارسال تجهیزات خانه‌های ورزشی روستایی استان اردبیل در مجموعه ورزشی در حال حاضر در کشور ۶۳ هزار روستا وجود دارد که ۵۲ هزار مورد از این روستاها با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر قرار دارند.

 

وی از ایجاد و راه‌اندازی خانه‌های ورزشی در تمامی این روستاها طبق سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته نسبت به تجهیز ۲ هزار و ۵۰۰ خانه ورزش روستایی اقدام شد که در نظر داریم در سالجاری نیز در هر استان ۶ خانه ورزشی را راه‌اندازی و تجهیز کنیم.

 

*** تجهیز ۲ هزار خانه ورزش روستایی درکشور

 

مدیر کل دفتر ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در سالجاری تجهیز ۲ هزار خانه ورزش روستایی در دستور کار است، تصریح کرد: ما در حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته ورزش‌های روستایی و باز‌ی‌های بومی و محلی در کشور داریم و در کنار آن بالغ بر یک میلیون نفر ورزشکار غیررسمی این رشته در کشور فعالیت می‌کنند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر کل دفتر ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: با بیان اینکه هزینه‌های ساخت سالن‌‌های ورزشی در روستاها بالاست،بر همین اساس وزارت ورزش و جوانان سیاست ایجاد و تجهیز خانه‌های ورزشی در روستاها را در پی گرفته است.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه