کد خبر:66103
پ
۵۵۳۵۸۶۹۳
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

صدور ۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در مازندران

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از صدور ۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان خبر داد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از صدور ۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «محمدحسن بهادر» در آیین معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گلوگاه افزود: اینکه نیمی از حوزه ثبتی گلوگاه متعلق به استان گلستان است باید تعیین تکلیف شود و در این حوزه فرمانداران و استانداران برنامه ریزی‌های لازم را انجام و در دست اقدام دارند.

 

وی اظهار داشت: ارائه خدمت به موقع به مردم مهم‌ترین شعار ما در اسناد و املاک مازندران و شهرستان‌های مختلف است و تلاش داریم تا با ارائه خدمات بهتر به رمدم در افزایش رضایتمندی آنان تلاش شود.

 

*** بیش از ۱۴ هزار سند مالکیت روستایی  صادر شده

 

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شهرهای زیر ۲۵ خانوار صادر شده است؛ خاطر نشان کرد: این اداره کل در این راستا به تعهدات خود عمل کرد و بیش از تعهدات خود سند ارائه داده است. بهادر، مستندسازی را از مهم‌ترین رسالت‌های ثبت اسناد و املاک دانست و افزود: مهم‌ترین تلاش ما ارائه خدمت صادقانه به مردم به دور از نگرش‌های مختلف سیاسی است.

 

وی همچنین ثبت وقایع ازدواج و طلاق را از دیگر فعالیت‌های اسناد و املاک در دفاتر ازدواج و طلاق دانست و گفت: الکترونیکی شدن ثبت وقایع ازدواج و طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق و تبادل آن با اداره ثبت احوال موجب کاهش مراجعات حضوری، پیشگیری از جعل و تخلفات در این حوزه، کاهش بروز اشتباهات در ثبت وقایع ازدواج و طلاق و ارتقای نظام حفظ و نگهداری از آنها شده است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، در حال حاضر ۳۳۸ دفتر اسناد رسمی و ۱۳۹ دفتر ازدواج و ۶۱ دفتر طلاق در استان مازندران مشغول فعالیت هستند. در این مراسم قدیر یوسفی‌نیا به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک گلوگاه معرفی شد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه