کد خبر:66027
پ
۲۶۳۱۷۲۷
نماینده مردم کرمان:

وام مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی

نماینده مردم کرمان: ۳۰۰ میلیون ریال وام با تنفس دوساله و ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای بهسازی و بازسازی به خانه‌های خشت و گلی روستایی در استان کرمان اعطا می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور اعلام کرد: ۳۰۰ میلیون ریال وام با تنفس دوساله و ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای بهسازی و بازسازی به خانه‌های روستایی در استان کرمان اعطا می‌شود.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «محمد مهدی زاهدی» نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سفر به روستای کشیت بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان، گفت: وام‌های بهسازی و بازسازی خانه‌های روستایی هم اکنون موجود است و روستاییان می‌توانند خانه‌های خشت و گلی خود را با وام ۳۰۰ میلیون ریال با تنفس دوساله و ۵۰ میلیون ریال بلاعوض با سود ۳ درصد دریافت کنند.

 

*** وام مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی

 

وی افزود: همچنین می‌توانند اقدام به گرفتن ۱۸۰ میلیون ریال وام مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی با سود ۳ درصد کنند. زاهدی در این سفر از شروع به کار پروژه روکش آسفالت و بهسازی محور‌های گلباف – نی بند – حرمک – کشیت – نسک خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال شروع به کار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا،‌ نماینده مردم کرمان و راور در پایان در خصوص نبود کانال گذاری و لوله کشی آب کشاورزی در این روستا، تصریح کرد: ۳۰ درصد به صورت خودیاری و ۷۰ درصد هم از طریق پیگیری‌های انجام شده جهاد کشاورزی به این کار اختصاص می‌یابد. 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه