کد خبر:63593
پ
۶۷۶۲۴۰
فرماندار شهرستان خاش:

شهرستان خاش نیازمند نگاه ویژه دولت

فرماندار شهرستان خاش: در بحث راه و بازارچه مرزی و تسریع در اجرای پروژه گازرسانی این شهرستان نیازمند نگاه ویژه دولت است.

فرماندار شهرستان خاش اعلام کرد: در بحث راه و بازارچه مرزی و تسریع در اجرای پروژه گازرسانی این شهرستان نیازمند نگاه ویژه دولت است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «محمد اکبر چاکرزهی» فرماندار خاش در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار انجام شد اظهار داشت: مردم خاش با مشکلات شدید بی‌آبی و کم‌آبی مواجه هستند. وی بیان کرد: در بحث خشکسالی‌ها خسارت‌های فراوانی به مردم و منطقه وارد شده که امیدواریم با تداوم رحمت‌های الهی از مشکلات حاشیه نشینی کاسته بشود و توسعه و آبادانی در روستاها شکل بگیرد.

 

*** خدمات دولت در حوزه‌های مختلف در شهرستان خاش

 

فرماندار گفت: مردم منطقه شایسته بهترین خدمات هستند و از هر لحاظ شایسته تکریم می‌باشند لذا بر خود وظیفه می‌دانیم برای آنها خدمت کنیم. چاکرزهی با برشمردن ظرفیت‌های مختلف شهرستان خاش در مباحث مرزی، گردشگری، کشاورزی، صنایع و معادن و نیروی انسانی کارآمد و غیره بیان کرد: مردم مرزدار و مهمان‌نواز و دارای ویژگی شاخص مبارزه با بیگانگان در تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده‌اند که به کشور و ارزش‌‌های اسلامی و انقلابی وفادار هستند.

 

شهرستان خاش یکی از شهرستان های استان سیستان و بلوچستان است. مرکز این شهرستان، شهر خاش است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۶۷٫۸۵۱ نفر بوده‌ است. شهرستان خاش دارای آب و هوای گرم و خشک می‌باشد. میانگین بارش سالانه در این شهرستان ۹/۱۷۴ میلی‌متر و متوسط دمای آن از ۷ درجه سانتیگراد الی ۳۷ درجه سانتی گراد در تغییر است. خوش آب وهواترین منطقه این شهر دامنه‌های کوه تفتان می باشدکه به دوقسمت منطقه سنگان-کولکو و منطقه تمندان-کوشه می‌باشد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، فرماندار خاش با برشمردن خدمات دولت در حوزه‌های مختلف، در پایان خاطر نشان کرد: در مباحث آموزشی خدمات آب و برق و راه و توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که از جمله اجرای پروژه‌های گازرسانی، راه آهن و بالابردن شاخص‌های تحصیلی و نیز استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان شروع شده و کارها و اجرای برنامه‌های دولت در این مباحث با قوت ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه