کد خبر:63712
پ
شرکت-ملی-پخش-تنها-شرکت-صاحب-صلاحیت-تأمین-توزیع-و-عرضه-فرآورده-های-نفتی-است
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور، خبر داد:

آماده‌‌باش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور، با توجه به اطلاعیه شماره ۹۹ هواشناسی کشور، مبنی بر بارش باران ، برف و وزش باد شدید در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آتی، به کلیه مدیران مناطق این شرکت در سراسر کشور، دستور آماده‌باش داد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور، با توجه به اطلاعیه شماره ۹۹ هواشناسی کشور، مبنی بر بارش باران ، برف و وزش باد شدید در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آتی، به کلیه مدیران مناطق این شرکت در سراسر کشور، دستور آماده‌باش داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، به نقل از خبرگزاری صنایع ایران، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور، با توجه به اطلاعیه شماره ۹۹ هواشناسی کشور، مبنی بر بارش باران ، برف و وزش باد شدید در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آتی، به کلیه مدیران مناطق این شرکت در سراسر کشور، دستور آماده‌باش داد.

 

در اطلاعیه‌ای که سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، برای مدیران مناطق ۳۷ گانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ارسال نموده، آمده است:

 

‏” بنابر اطلاعیه شماره ۹۹ هواشناسی کشوری مورخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۶ برای روز دوشنبه و سه‌شنبه آتی، بارش باران، برف و وزش باد شدید در سطح استان تهران و کاهش دید و لغزندگی جاده‌های کوهستانی، به علت مه‌آلودگی، کولاک و برف، پیش بینی می‌شود، لذا مقتضی است جهت جلوگیری از خطرات و مشکلات احتمالی برای مردم عزیز کشورمان، تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

 

تمهیدات مد نظر به صورت عام به شرح ذیل، می‌باشد:

  ۱- کمیته‌هاى بحران تشکیل و تصمیمات مقتضى، اتخاذ گردد.
  ۲- موجودى جایگاه‌ها کنترل و به صورت کامل، تامین گردد.
 ۳- تعدادى ظروف ١٠ و ٢٠ لیترى حامل سوخت، در جایگاه‌هاى مسیرهاى سردسیر و برف‌گیر، براى امداد‌رسانى‌هاى احتمالى به هموطنانی که در راه     مانده‌اند، تهیه و تامین شود.
  ۴- دیزل ژنراتورها در تمام جایگاه‌های مورد نظر، کنترل و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود.
  ۵- کلیه مناطق ۳۷ گانه، می‌بایست آمادگى کامل برای خدمت‌رسانی و اسکان هموطنان در راه مانده را، داشته باشند و بدین منظور، کلیه تمهیدات لازم اندیشیده شود.
  ۶- موارد فوق به تمام مجارى عرضه در مناطق مورد نظر، ابلاغ و اطلاع‌رسانی شود.  

در پایان از کلیه مدیران مناطق، درخواست می‌شود، گزارش اقدامات احتیاطى را به ستاد ارسال فرمایند.

 

با تشکر

سیدمحمدرضا موسوی‌خواه

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی “

 

به گزارش خبرگزاری روستا، به نقل از خبرگزاری صنایع ایران، اعضا و کارمندان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از جمله دستگاه‌هایی بودند که در برف و کولاک اخیر در کشور، خدمات قابل توجه‌ای را به هم‌وطنانی که در راه ماندند، ارائه دادند و حتی برخی کارکنان این شرکت با پای پیاده به افرادی که در مسیرهای کوهستانی و برفگیر، مانده بودند و سوخت خودروهای آنها تمام شده بود، با ظروف ۲۰ لیتری سوخت رساندند و آنها را از خطر یخ‌زدگی نجات و اسکان دادند.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع ایران
ارسال دیدگاه