کد خبر:63567
پ
نادری
فرماندار شهرستان دشتی:

گاز‌رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار

فرماندار شهرستان دشتی: در حال حاضر پوشش گاز‌رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار به ۸۵ درصد رسیده است.

فرماندار شهرستان دشتی با بیان این‌که پوشش گاز‌رسانی در شهرهای دشتی به صد‌در‌صد رسیده است، اعلام کرد: در حال حاضر پوشش گاز‌رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار به ۸۵ درصد رسیده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «عبدالله نادری» در جمع مردم شهر خورموج ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بین همه مردم و مسلمانان جهان بود. وی افزود: امروز نیز تحت رهبری مقام معظم رهبری ما بیش از گذشته به اتحاد و همدلی در جامعه نیاز داریم. نادری ادامه داد: یکی از مولفه‌های امنیت ملی وحدت ملی است که همه باید با هر نوع سلیقه و نگاه برای حفاظت از جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی در کنار همدیگر قرار بگیریم و از این نظام دینی پاسداری کنیم.

 

*** توسعه و پیشرفت کشور در دولت تدبیر و امید

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه طراحی و توطئه دشمنان تاکنون دستاوردهای زیادی در زمینه‌های مختلفی از جمله پزشکی، هسته‌ای، هوافضا، موشکی، علمی و غیره داشته و جزو برترین‌های دنیا به‌شمار می‌رویم.

 

نادری ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نیز گام‌های خوبی در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شده است که اجرای طرح تحول نظام سلامت، کاهش تورم، رشد اقتصادی، احداث سدها، رشد علمی، ایجاد فرصت های شغلی، فناوری نانو، توان دفاعی، فناوری، هوا فضا و هسته‌ای از جمله آنها است.

 

وی به برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال افتتاح که مرکز جامع سلامت شهید الیاس احمدی، سالن ورزشی زیارت ساحلی، سه مجتمع آبرسانی روستایی، پروژه‌های عمران شهری و روستایی، برق‌رسانی و گاز‌رسانی و آبیاری تحت فشار از مهم‌ترین آنها است.

 

*** گاز‌رسانی به شهرستان دشتی

 

نادری تصریح کرد: هم‌چنین ۱۳ پروژه با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شد. فرماندار دشتی با تاکید بر این‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رضایت‌مندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند، خاطر نشان کرد: مدیران نباید از انتقادات هراسی داشته باشند بلکه باید از آنها در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده کنند.

 

وی با اشاره به این‌که برای توسعه شهرستان و رفع اشتغال جوانان دشتی نیاز به سرمایه‌گذاری داریم، اظهار کرد: مشکلات اشتغال شهرستان باید توسط مردم و جوانان خلاق و کارآفرین دشتی حل شود. نادری اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال نیازمند آموزش هستیم در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آماده ارائه دوره‌های آموزشی به جوانان جویای کار در سطح شهرستان است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا،‌ فرماندار شهرستان دشتی هم‌چنین از مردم شهرستان دشتی خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات شهرستان به ثبت برسانند.

 

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه