کد خبر:62859
پ
سهراب مرادی
قهرمان وزنه برداری جهان:

دوست دارم برنده جایزه بهترین وزنه بردار جهان باشم

قهرمان وزنه برداری جهان در مورد جایزه بهترین وزنه بردار جهان تصریح کرد: پنج نفر کاندیدای دریافت این جایزه هستند که من نیز یکی از آنها هستم.

قهرمان وزنه برداری جهان در مورد جایزه بهترین وزنه بردار جهان تصریح کرد: پنج نفر کاندیدای دریافت این جایزه هستند که من نیز یکی از آنها هستم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،سهراب مرادی درباره مشخص نشدن تغییر اوزان  وزنه برداری بیان کرد: اگر همان ابتدای سال ۲۰۱۸ مشخص می‌شد ، بهتر بود. با این حال ما هم معطل نمی مانیم و تمریناتمان را انجام می دهیم. با این حال فکر می کنم باید تغییر وزن داشته باشم. البته من خودم می خواستم تغییر وزن بدهم و به ۱۰۵ کیلوگرم بروم اما وزنم بالا نیامد. در فکرم بودم حتما تغییر وزن بدهم و به نظرم یک دسته بالا بروم برایم بهتر است.

 

 

*** منصرف شدن بهداد سلیمی از تصمیمش

 

مرادی در مورد منصرف شدن بهداد سلیمی از تصمیمش مبنی بر خداحافظی با وزنه برداری گفت: ما با هم صحبت کردیم و بهداد هنوز می‌تواند وزنه بزند و مدال بگیرد و خدا را شکر تصمیمش این شد که برگردد. در یکی دو سال اخیر برای بهداد مسئله ای پیش آمده و شاید مقداری از ورزش زده شده بود. بالاخره بعد از مسابقه فشار هست. با این حال امید داشتم که برگردد و دوباره تمرین کند.

قهرمان وزنه برداری جهان در مورد اینکه فکر می کند جایزه بهترین وزنه بردار جهان را کسب کند یا خیر، تصریح کرد: پنج نفر کاندیدای دریافت این جایزه هستند که من نیز یکی از آنها هستم.

وزنه بردار گرجستان خیلی خوب است اما من هم در بازی های داخل سالن آسیا  و مسابقات رکورد جهان را سه مرتبه شکستم. از طرفی شکستن رکورد مجموع از شکستن رکورد یک ضرب و دوضرب سخت تر است. دوست دارم برنده جایزه باشم اما حتی اگر آن را نگیرم بازهم خودم می دانم چه کاری انجام دادم و بهترین وزنه بردار جهان هستم یا نه.

او در مورد اعلام اسامی دوپینگی‌های مسابقات جهانی و پاک بودن تیم ایران گفت: پاک بودن روال طبیعی است که باید هر ورزشکاری طی کند. ما دوست نداریم هیچ کدام از ورزنه برداران داخلی یا خارجی این اتفاق برایشان رخ دهد و خدا را شکر اتفاقی در این مورد برای ایران نیفتاد.

اکنون با اعلام اسامی دوپینگی ها ایوب هم مدال نقره می گیرد که خیلی خوب است. البته اگر آنجا روی سکوی نایب قهرمانی می رفت بهتر بود اما همین که مدال نقره را می گیرد خیلی عالی شد.

.

.

*** فینال لیگ برتر با مسابقات جهانی همزمان می‌شود

 

 

وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه تمریناتش را زود شروع کرده است، گفت: بعد از مسابقات جهانی تمریناتم را دوباره شروع کردم و چون قرارداد داشتم در فینال لیگ برتر وزنه زدم. در لیگ حاضر شدم تا بعدا نگویند قهرمانان جهان و المپیک در لیگ شرکت نمی کنند و همیشه در استراحت هستند و سطح لیگ برتر پایین می آید.

 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، مرادی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کند زمان لیگ تغییر کند بهتر باشد، تاکید کرد: فکر می کنم قرار است برای سال آینده این کار انجام شود به طوری که فینال لیگ برتر با مسابقات جهانی همزمان شود  و پس از آن وزنه برداران دو ، سه ماه استراحت کنند.

ارفاق وزن هم باشد خوب است چرا که وزنه بردارانی که در اردو هستند بخواهند هر دفعه وزن کم کنند، به آنها فشار می آید. از این رو اگر ارفاق وزن باشد دیگر نیازی به وزن کم کردن نیست.

.

.

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه