کد خبر:61734
پ
۱۳۹۵۰۷۰۶۱۷۴۴۰۳۸۵۰۸۷۷۶۸۵۴
مدیر نوسازی مدارس اردبیل:

بهره‌برداری مدارس روستایی در اردبیل

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل: مدارس روستاهای ونن، کبودچی و ساجرود خلخال و اسماعیل کندی پارس‌آباد نیز در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل با اذعان به تکمیل مدارس روستایی اعلام کرد: مدارس روستاهای ونن، کبودچی و ساجرود خلخال و اسماعیل کندی پارس‌آباد نیز در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، “دولت لطفی” در حاشیه بازدید از پروژه‌های تعمیر و تجهیز مدارس روستایی استان اردبیل تصریح کرد: ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در قالب ۶۰ کلاس درس با زیربنای هفت هزار و ۸۶۱ متر مربع آماده بهره‌برداری است. وی افزود: این پروژه‌ها شامل مقاوم‌سازی مدرسه نبوت آراللو در اردبیل، مقاوم‌سازی مدرسه امام خمینی شاهرود خلخال، محوطه‌‌سازی مدرسه آقبلاق اردبیل و حصار‌کشی و محوطه‌سازی مدرسه مالک اشتر اولتان در پارس‌آباد است.

 

*** تکمیل استانداردسازی سیستم گرمایشی ۶۷ باب از مدارس روستایی در اردبیل 

 

به گفته مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل به غیر از پروژه‌های ذکر شده بهره‌برداری مدرسه شبانه‌روزی خلخال، مدرسه سه کلاسه آل هاشم خلخال، مدرسه خیری محسنی کوثر، مدرسه ۱۷ شهریور گرمی، دو مدرسه قاضی آبی بیگلو و امام علی (ع) نمین، کارگاه هنرستان بهار نیر و نمازخانه فضیلت سرعین پیش‌بینی شده است.

 

دولت لطفی متذکر شد: از پروژه‌های ذکر شده جهت نوسازی مدارس استان اردبیل سه طرح توسط بنیاد برکت، چهار طرح توسط خیرین و مابقی از محل اعتبارات ملی تکمیل‌ شده است. مدیر کل نوسازی مدارس استان هم‌چنین به تکمیل استانداردسازی سیستم گرمایشی ۶۷ باب مدرسه نیز اشاره کرد و افزود: سیستم گرمایش ۲۹ باب مدرسه در مشگین شهر، ۲۲باب مدرسه در پارس‌آباد و ۱۶ باب در اردبیل تکمیل‌ شده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل جمع ارزش ریالی پروژه‌های دهه فجر را ۱۱۶ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال عنوان و در پایان خاطر نشان کرد: در دهه فجر احداث دو مدرسه در مسکن مهر پیله سهران و شام اسبی با ۱۲ کلاس درس کلنگ‌زنی می‌شود.

 

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه