کد خبر:61422
پ
DSC_0029
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه:

کمبود تجهیزات بهداشتی در شهرستان کهگیلویه

عدل هاشمی پور روز سه‌‌شنبه در بازدید میدانی از روستاهای حومه غربی شهرستان کهگیلویه مهم‌ترین مشکلات این روستاها را کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی ذکر کرد.

عدل هاشمی پور روز سه‌‌شنبه در بازدید میدانی از روستاهای حومه غربی شهرستان کهگیلویه مهم‌ترین مشکلات این روستاها را کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی ذکر کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،حومه غربی شهرستان کهگیلویه با ۴۲ روستا بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد. عدل هاشمی پور بیان کرد: مشکلات طرح‌های عمرانی این روستا‌ها علاوه بر بودجه‌‌های استانی و ملی از سوی تیم محرومیت زدایی و خیرین تامین خواهد شد. هاشمی پور با اشاره به خدمات دولت در سال‌های اخیر به این روستا‌ها اظهار داشت: از ظرفیت خیرین برای توسعه و ارتقای مکان‌های بهداشتی و درمانی در روستاها به نحو احسن استفاده خواهد شد. وی بر همکاری مردم روستاها با مسئولان در اجرای طرح‌های عمرانی نیز تاکید کرد.

 

*** اجرای طرح هادی در ۲۰ روستای حومه غربی کهگیلویه طی ۲ سال گذشته

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه نیز در این بازدید اظهار داشت: در ۲۰ روستای حومه غربی کهگیلویه طی ۲ سال گذشته طرح هادی اجرا شده است. مهرداد متقی تصریح کرد: طرح هادی به‌صورت کامل در پنج روستا اجرا و ۱۵ روستای باقی مانده طی سه سال آینده طرح هادی آن‌ها به‌صورت کامل اجرا خواهد شد. وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تامین قیر مورد نیاز روستاهایی که زیرسازی آن‌ها از سوی دهیاری‌ها انجام شده است آسفالت خواهد شد. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از روستاهای بیمنجگان، روش آباد، سرتنگ سولک، فیلگاه و دیگر روستاهای حومه غربی بازدید و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شد. شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۳۶۵ روستا دارد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، ۴۵ درصد از جمعیت شهرستان کهگیلویه در روستاها سکونت دارند.

 

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه