کد خبر:61478
پ
۶۵۰۰۸۴۶_۱۷۲-۲۹۰x195

لغو آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور به‌ دلیل زلزله

برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور که قرار بود امروز برگزار شود در پی وقوع زلزله و اعلام تعطیلی در تهران لغو شد و زمان برگزاری این آزمون‌ متعاقبا اعلام می‌شود.

برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور که قرار بود امروز برگزار شود در پی وقوع زلزله و اعلام تعطیلی در تهران لغو شد و زمان برگزاری این آزمون‌ متعاقبا اعلام می‌شود. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد به منظور توسعه منابع انسانی و جذب متخصصان کارآمد در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر در رشته­‌ها و تخصص‌های«مالی،حسابداری، بانکداری، بیمه، امور مالیاتی، گمرک، فناوری اطلاعات و حقوق» از بین داوطلبان مرد واجد شرایط به‌صورت امریه خدمت سربازی در مراکز استان‌ها و تهران دعوت به همکاری می‌نمایدو آزمون استخدامی برگزار کند. تذکر مهم: متقاضی محترم برای آپلودکردن رزومه صرفاً از فرم پیوست مربوط به این سازمان استفاده شود. در غیر این‌صورت رزومه‌هایی که مطابق با فرم مذکور نباشند، مشخصات آنان مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

 

*** زلزله شب گذشته تهران و لغو آزمون استخدامی

 

در پی رخداد زلزله شب گذشته تهران، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور امروز لغو شد و زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام می شود. پیش از این مقرر شده بود آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۶ صبح امروز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۳۰ منحصراً در شهر تهران برگزار ‌شده و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز  شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، طی گزارشات کاربران گرامی در خصوص وجود مشکلاتی در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص از سمت سایت ایران استخدام با مسئول مربوطه در جهت پیگیری تماس گرفته شد.

– پاسخ مسئول مربوطه: صرفا افرادی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که قبلا پیامک اطلاع‌رسانی دریافت کرده باشند.

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی، زمان برگزاری این آزمون‌ متعاقبا اعلام می‌شود. 

 

 

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه