کد خبر:109503
پ
139509161604443839390944
روستا گزارش می‌دهد:

صدور دستور قضایی برای نصب کنتورهای هوشمند برای چاه‌های کشاورزی زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی برای جلوگیری از هدررفت آب و برداشت‌های غیرمجاز تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی برای جلوگیری از هدررفت آب و برداشت‌های غیرمجاز تأکید کرد.

 

*** صدور دستور قضایی برای نصب کنتورهای هوشمند برای چاه‌های کشاورزی زنجان

 

به گزارش روستا، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق در ششمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه، ضمن تقدیر از زحمات و تلا‌ش‌های اعضای این شورا اظهار داشت:

مسئولیت در شورای حفظ حقوق بیت‌المال‌، یک مسئولیت معنوی است، چرا که ساز‌و‌کارها در راستای حفظ حقوق بیت‌المال است و هم جلوگیری از تضییع بیت‌المال که لازم است امر مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

 

 وی با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی باید براساس قوانین و مقررات صادر شود افزود:

اجرای قانون در همه امورات در ابعاد مختلف به‌ویژه در صدور سند برای اراضی کشاوری از بروز برخی مشکلات جلوگیری خواهد کرد و انتظار ما از مسئولان امر در این بخش رعایت مقررات است. 

 

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به موضوع کم آبی در استان به خصوص در بخش کشاورزی اظهار کرد:

سیاست همه مسئولان در این مقوله کمک به کشاورزان و توسعه کشاورزی است، نصب کنتورهای هوشمند برای چاه‌های کشاورزی ضمن مدیریت منابع آب‌های زیرزمینی از هدر رفت آب و برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری می‌کند امری ضروری است که شرکت آب منطقه‌ای اهتمام لازم برای نصب کنتورهای هوشمند برای تمامی چاه‌های کشاورزی اقدام کند.

 

وی گفت:

تلاش شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه در راستای پیگیری و حل مشکلات است، بنابراین اعضای این شورا اهتمام جدی با اشرافیت کامل بر موضوع کمک کنند تا بتوانیم تصمیمات پایدار و موثر در حل موانع و مشکلات در جلسات اتخاذ نماییم.

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه اعضای حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه تحت امر در موضوعات مختلف بیان کردند.

 

 

انتهای پیام/.//

منبع
روستا
ارسال دیدگاه