کد خبر:108059
پ
قیمت گندم
مدير کل غله و خدمات بازرگاني استان کرمانشاه : ا

ولين محموله گندم مازاد بر نياز کشاورزان مناطق گرمسيري وارد مراکز خريد تضميني شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی از ورود اولین محموله گندم مازاد بر نیاز کرمانشاهی به مراکز خرید تضمینی مناطق گرمسیری استان کرمانشاه خبر داد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی از ورود اولین محموله گندم مازاد بر نیاز کرمانشاهی به مراکز خرید تضمینی مناطق گرمسیری استان کرمانشاه خبر داد.

 

*** ولين محموله گندم مازاد بر نياز کشاورزان مناطق گرمسيري وارد مراکز خريد تضميني شد

 

به گزارش روستا، علی ملکشاهی گفت:

طبق پیش بینی های انجام شده در دهه سوم اردیبهشت ماه با برداشت گندم از گندم زارهای مناطق گرمسیری فصل خرید تضمینی این محصول ارزشمند نیز در استان کرمانشاه آغاز شد .

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت:

در هفته های گذشته با تشکیل کمیته خرید تضمینی محصولات زراعی استان پیش بینی های لازم جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به کشاورزان گندمکار استان صورت گرفته است و امیدواریم امسال بیش از 650 هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان خریداری و در سیلوهای سطح استان ذخیره سازی شود .

 

ملکشاهی تعداد کل مراکز خرید تضمینی سطح استان را 61 مرکز شامل 7 مرکز دولتی ، 40 سیلوی بخش خصوصی و 14 مرکز مباشرین تعاونی روستایی اعلام کرد و اظهار داشت:

در حال حاضر درشهرستان قصرشیرین و در منطقه مرزی سومار خرید تضمینی گندم توسط یک مرکز مباشر تعاون روستایی در حال انجام می باشد و در چند روز آینده نیز شاهد آغاز خرید تضمینی در سایر مناطق گرمسیر استان از جمله سایر مناطق شهرستان قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب خواهیم بود .

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه