کد خبر:97339
پ
همایش کارافرینی
دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان خبر داد:

همایش دو روزه کارآفرینی روستایی

همایش دو روزه کارآفرینی روستا به همت دفتر روستایی و شوراهای استانداری اصفهان و همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار میگردد.

به گزارش خبرگزاری روستا، همایش دو روزه کارآفرینی روستا به همت دفتر روستایی و شوراهای استانداری اصفهان و همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار میگردد.

 

***همایش دوروزه کارآفرینی روستا

 

رویداد کارآفرینی روستا که به همت دفتر روستایی و شوراهای استانداری اصفهان و دانشگاه هنر اصفهان و همچنین همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتحادیه تعاونی دهیاری ها و سازمان تعاون روستایی استان اصفهان برگزار میگردد، به مدت ۳۶ ساعت در تاریخ اول و دوم دی ماه و در محل اتاق بازرگانی واقع در فلکه فیض اصفهان برای علاقه مندان این حوزه دایر می باشد.

 

***اهداف برگزاری رویداد کارآفرینی روستا

 

هدف از برگزاری این رویداد : ایجاد تفکر کارآفرینانه و استارت آپی در جوامع هدف و مسئولان حوزه روستایی، زمینه سازی ایجاد و توسعه استارت آپ های روستایی، مهاجرت معکوس به روستاها، توانمندسازی جامعه هدف در راستای شناسایی پتانسیل های بالقوه و بالفعل روستا و بکار گیری آن ها را در جهت رفع نیازها، چالش ها و مشکلات روستا، ایجاد یک شبکه ارتباطی منسج جهت پیوند اثربخش جامعه محلی،جامعه دانشگاهی و کلیه ذی نفعان روستا، سوق دادن پژوهش ها و ایده های دانشگاهی به سمت رفع چالش ها و مشکلات روستاها ذکر شده است.

این رویداد ۳۶ ساعته با محوریت الگو ها و بازار های نو آورانه گردشگری روستایی، معماری و فضای کالبدی بافت های روستایی ،بهره برداری از میراث ملموس و ناملموس روستا و کسب و کارهای روستایی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار میگردد.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه