کد خبر:97273
پ
محمد امید

دیدار معاون توسعه روستایی با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان+تصاویر

معاون توسعه روستایی با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان درباره بررسی راهکارهای بهبود عملکرد صندوق اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر گفت‌وگو کرد.

معاون توسعه روستایی با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان درباره بررسی راهکارهای بهبود عملکرد صندوق اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان درباره بررسی راهکارهای بهبود عملکرد صندوق اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر گفت‌وگو کرد.

 

 

در این دیدار محمد امید و واعظ مهدوی بر درخواست تشکیل جلسات منظم ماهیانه برای پیشبرد اهداف سفر مشترک به استان‌ها تاکید کردند.

 

*** محورهای گفت‎وگوی معاون توسعه روستایی با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان

 

برگزاری همایش استان‌ها و تبیین اهداف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، بررسی استفاده از منابع یارانه‌ها به عنوان بخشی از سهم دولت برای پرداخت بیمه شدگان و حمایت دولت از بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان از  محورهای گفت‎وگوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان بود.

 

 

در این جلسه مقرر شد اختصاص بودجه مناسب برای پوشش بیمه‌ای ۳۴۰۰ خانوار باقیمانده از طرح گسترش بیمه اجتماعی به دولت پیشنهاد شود.

واعظ مهدوی تاکید کرد: ۱۷۰۰ خانوار روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند.

 

*** ضرورت کار تبلیغاتی برای توسعه بیمه اجتماعی روستاییان

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان خواستار کار تبلیغاتی برای توسعه بیمه اجتماعی روستاییان و حمایت همه جانبه از صندوق بیمه اجتماعی شد.

همچنین در ادامه این نشست، دو طرف ارائه طرح مناسب از سوی بیمه و‌ راهکارهای لازم جهت پوشش کامل روستاییان باقیمانده از طرح بیمه اجتماعی را خواستار شدند.

 

 

در ادامه این جلسه، طرفین با توجه به اینکه روستاییان استان سیستان و بلوچستان در بین استان‌های کشور کمترین پوشش بیمه اجتماعی را دارند بر تقاضای بسته ویژه برای بیمه این استان تاکید کردند.

 

***  آذربایجان شرقی دارای رتبه نخست بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی در ایران

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در پایان خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی رتبه نخست بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

در استان سیستان و بلوچستان نیز ۱۵٪ روستاییان تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند و استان آذربایجان شرقی ۶۰٪ روستاییان را تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار داده است.

 

 

زهرا آقایی/۵۶۷۹۵

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه
ارسال دیدگاه