کد خبر:94534
پ
مدیرکل امور روستایی ایلام
خبرگزاری روستا گزارش می‌دهد

نشست بررسی وضعیت جذب تسهیلات بانک سینا در استان ایلام برگزار شد

مدیرکل امور روستایی ایلام در نشست بررسی جذب تسهیلات بانک سینا، از اتخاذ تدابیر تازه برای سهولت در دریافت تسهیلات خبر داد.

مدیرکل امور روستایی ایلام در نشست بررسی جذب تسهیلات بانک سینا، از اتخاذ تدابیر تازه برای سهولت در دریافت تسهیلات خبر داد.

 

***  نشست بررسی جذب تسهیلات بانک سینا

 

به گزارش خبرگزاری روستا، یونس آزادی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان ایلام با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت جذب تسهیلات بانک سینا در استان اظهار داشت:

این تسهیلات در قالب تفاهمنامه میان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا و به منظور اجرای طرح‌های اشتغالزا در مناطق روستایی پرداخت می‌شود.

 

*** تدابیر جدید برای سهولت در دریافت تسهیلات

 

وی ابراز داشت: در این جلسه ضمن بررسی وضعیت استان از نظر جذب تسهیلات، تدابیر اتخاذ شده جهت سهولت در جذب تسهیلات برای متقاضیان از جمله پرداخت تسهیلات تا مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان صرفاً با ارایه سفته و چک ضامنین و بررسی طرح‌های تا سقف ۱۲ میلیارد ریال در استان، توسط نمایندگان بنیاد علوی برای آگاهی دستگاه‌های اجرایی تشریح شد.

 

*** بازدید نمایندگان بنیاد علوی از طرح‌های در دست اجرا

 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام همچنین از بازدید نمایندگان بنیاد علوی از تعدادی از طرح‌های در دست اجرا با استفاده از تسهیلات بانک سینا خبر داد و گفت:

نمایندگان بنیاد از نزدیک در جریان نحوه اجرا و آخرین وضعیت طرح ها قرار گرفتند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، لازم به ذکر است این تسهیلات با نرخ ۸ درصد، دوران تنفس دو ساله و دوران بازپرداخت ۴ ساله برای اجرای طرح‌های اشتعالزا در مناطق روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه