کد خبر:92270
پ
دکتر رضوی
معاون توسعه روستایی:

حادثه تروریستی اهواز کوچک شدن دشمن و بزرگی ایران اسلامی را نمایان ساخت

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در نشست شورای اداری استان اردبیل، حادثه تروریستی اهواز را نشان دهنده کوچک شدن دشمن و بزرگی ایران اسلامی دانست.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در نشست شورای اداری استان اردبیل، حادثه تروریستی اهواز را نشان دهنده کوچک شدن دشمن و بزرگی ایران اسلامی دانست.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، دکتر رضوی در نشست شورای اداری استان اردبیل که در نمایشگاه رزمی و فرهنگی مرصاد برگزار شد، اظهار داشت:

حرکت‌های کور و بی هدف دشمنان نشان‌دهنده اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

*** حادثه تروریستی اهواز نمایانگر عظمت جمهوری اسلامی

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود:

انقلاب ما حاصل چند باور است و تا زمانی که این باورها استمرار دارند، انقلاب اسلامی استمرار خواهد داشت و یقینا این باورها از مردم سلب نخواهد شد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت:

بعد از ۴۰ سال دشمنان اسلام توانستند در اهواز خودنمایی کنند و این حادثه کوچک شدن دشمن و بزرگی ایران اسلامی را بیش از پیش به همگان نمایان ساخت.

معاون توسعه روستایی ادامه داد:

یکی از این باورها خداباوری مردم ایران و اعتقاد به قیامت است و دیگر باور ملت ولایت‌مداری است؛ یعنی در واقع مردم اعتقاد دارند که نمی‌توان پراکنده حرکت کرد و باید زیر بیرق یک علمدار بود و این عملدار نماینده ولی فقیه است.

 

*** سهم ۳۵۰ میلیارد تومانی اردبیل از تسهیلات اشتغال روستایی

 

رضوی با اشاره به اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کشور، گفت:

سهم استان اردبیل از این آمار ۳۵۰ میلیارد تومان است که این تسهیلات با کارمزد چهار درصد برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری مرزنشین بوده و برای مناطق روستایی و عشایرنشین غیرمرزنشین نیز تسهیلات با کارمزد ۶ درصد اعطا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی در پایان عنوان کرد:

در راستای رونق‌بخشی به فضای کسب و کار کشور کلیه واحدهای اشتغال‌زایی روستاییان به مدت پنج سال، مناطق محروم ۱۰ سال و شرکت‌های دانش‌بنیان به مدت ۱۵ سال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه