کد خبر:89735
پ
هوور
ایرج حیدری:

عرضه مستقیم ماهی هوور در بندرعباس آغاز شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: عرضه مستقیم ماهی هوور با هدف تنظیم بازار آبزیان و کاهش قیمت آن از امروز در بندرعباس آغاز شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: عرضه مستقیم ماهی هوور با هدف تنظیم بازار آبزیان و کاهش قیمت آن از امروز در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، ایرج حیدری در نشست کارگروه تنظیم بازار با محوریت بررسی قیمت ماهی در استان افزود:

عرضه ماهی در محل بازار ماهی گامبرون روبروی شیلات هرمزگان است و شهروندان میتوانند ماهی هوور مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از این محل تامین کنند.

وی تاکید کرد: اداره کل شیلات هرمزگان باید نسبت به عرضه و فروش آبزیان بیش از گذشته نظارت داشته باشند تا از سوء استفاده احتمالی در بازار ماهی استان جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از اداره کل شیلات هم چنین اظهار داشت:

نسبت به عملکرد شناورهای صیادی استان نظارت کند تا متناسب با سوختی که برای صید دریافت می‌کنند، ماهی به بازار عرضه کرده و کمبودی در سبد غذایی مردم احساس نشود.

حیدری اضافه کرد: اداره کل دامپزشکی هرمزگان نیز باید نسبت به عرضه بهداشتی ماهی هوور در محل‌های فروش اقدام کنند تا جلوی عرضه غیر بهداشتی این محصول گرفته شود.
وی ابراز داشت: وظیفه مسوولان نظام، خدمت و کسب رضایت مردم است و مدیران باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

*** ماهی هوور هر کیلوگرم ۱۱۳ هزار ریال به فروش می رسد

مدیر کل شیلات هرمزگان نیز در این نشست گفت:

ماهی هوور با قیمت هر کیلوگرم ۱۱۳ هزار ریال از امروز ۲۳ مرداد ماه در بازار ماهی شیلات بندرعباس به فروش می‌رسد.

محسن یکتاپور افزود: ماهی هوور از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر با هدف تنظیم بازار آبزیان و افزایش سهم پروتئین دریایی در سبد غذایی خانواده‌ها عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر کل شیلات هرمزگان بیان داشت:

توزیع سایر آبزیان و ماهی‌ها با قیمت ارزان و کیفیت بالا نیز در دستور کار شیلات هرمزگان است.

بازار ماهی شیلات بندرعباس در ضلع شرقی اداره کل شیلات هرمزگان و در محله بلوار امام خمینی (ره) روبروی امامزاده سید مظفر(ع) واقع شده است.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه