کد خبر:89386
پ
شهرک
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز عنوان کرد

کاهش معضل بیکاری با افتتاح واحدهای صنعتی در البرز

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز عنوان کرد، تعداد واحدهای صنعتی آماده افتتاح در این استان ۲۷۰ واحد است که سهم قابل توجهی در اشتغالزایی و تولید خواهند داشت.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز عنوان کرد، تعداد واحدهای صنعتی آماده افتتاح در این استان ۲۷۰ واحد است که سهم قابل توجهی در اشتغالزایی و تولید خواهند داشت.

 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، محمد امین بزازی پور فرشی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرج، گفت:

احیاء ۱۰۰ واحد از واحدهای صنعتی تولیدی غیرفعال از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای رونق هرچه بیشتر چرخه اقتصاد این استان است.

وی ادامه داد: اکنون با اجرای طرح‌های کارورزی درصدد جذب دوهزار و ۴۰۰ جوان فارغ التحصیل با هدف کاهش معضل بیکاری هستیم .

این مسئول افزود: تعداد واحدهای صنعتی آماده افتتاح دراین استان ۲۷۰ واحد است که سهم قابل توجهی در اشتغالزایی و تولید خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در شعار‌های هرساله کشور با محور اقتصادی باید هرچه بیشتر از پتانسیل‌های اقتصادی داخلی بهره لازم را ببریم.

وی افزود: علاوه براین امر مهم امروز دشمنان از طریق حوزه اقتصاد و با هدف گیری معیشت مردم می‌خواهد وارد عمل شود که نحریم‌ها نمونه بارز آن است .

 

*** تاکید بر حل مشکلات آب و برق واحدهای صنعتی

 

وی گفت: در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه‌های مختلفی از سوی دشمنان بودیم و امروز با این نوع هدف گیری اقتصادی از سوی دشمنان لازم است تدابیر ویژه ای را داشت.

وی ادامه داد: حوزه صنعت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اولویت فعالیت کاری خود را بر مبنای حل مشکلات تولیدی و صنعتی قرار داده است.

وی گفت: حل مشکلات آب و برق واحدهای صنعتی و توجه بیش از پیش به حوزه صادرات از اقدامات موثری است که دراین زمینه مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری روستا، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز تاکید کرد:

با شرایط فعلی چاره‌ای جز توجه بیش از پیش به واحدهای صنعتی کوچک که تحریم‌ها مشمول آن‌ها نمی‌شود نداریم و باید از این فرصت بهره بیشتری برد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه