عکاس : اپراتور یک:
پ

رونمایی از خبرگزاری روستا ( گزارش تصویری )

خبرگزاری روستا در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر در سالن اجلاس سران با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری رونمایی شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، مراسم رونمایی از خبرگزاری روستا در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر، برگزار شد.

رسانه تخصصی روستا و عشایر کشور در قالب یک پایگاه خبری با عنوان “خبرگزاری روستا” در چهارمین همایشملی روز روستا و عشایر در سالن اجلاس سران با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری رونمایی شد.

خبرگزاری روستا که با عنوان رسانه تخصصی روستا در ۱۵ مهر سال ۱۳۹۶ متولد و پا به دنیای رسانه گذاشت، از یک سال پیش با توصیه، حمایت و همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و با مدیریت موسسه رسانه‌ای، فرهنگی و هنری سروش زیما، فعالیت‌های تحقیقاتی و اجرایی آن آغاز شد و بعد از طی کردن مقدمات کار و مشورت با کارشناسان حوزه رسانه و ارتباطات و استفاده از تجارب پیشکسوتان حوزه رسانه و خبر، نسخه اولیه این رسانه، آماده رونمایی شد.

در نهایت بعد از یک سال کار تیمی و شبانه‌روزی در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر در سالن اجلاس سران، رسانه تخصصی روستا و عشایر کشور با عنوان “خبرگزاری روستا” با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری رونمایی شد.

در این همایش که با شعار “نخبگان روستایی ظرفیت پنهان توسعه روستایی” برگزار شد، بعد از سخنرانی آقای دکتر نوبخت سخنگوی محترم دولت و آقای دکتر کاتب رئیس کمیسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی، با اعلام خانم حسنی‎‎دخت مجری مراسم و حضور مسئولان محترم در محل رونمایی، با دستور آقای دکتر رضوی از خبرگزاری روستا رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از خبرگزاری روستا، خانم مهندس رجبی سردبیر این رسانه، با توضیحات کاملی در خصوص سرویس‌های مختلف این خبرگزاری و خدماتی که این رسانه به روستاییان و عشایر محترم کشور ارائه می‌دهد، مسئولان و حضار را با این رسانه جدید، آشنا کردند.

در ادامه، تعدادی از مسئولان و مهمانان چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر از نزدیک با وب‌سایت خبرگزاری روستا، آشنا و آن را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری روستا از سالن اجلاس سران، در پایان مراسم رونمایی از رسانه تخصصی روستاییان و عشایر کشور، مسئولان خبرگزاری روستا با مسئولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و تعدادی از مسئولان کشوری و همچنین تعدادی از مهمانان و نخبگان روستاییان عکس یادگاری گرفته و برای این رسانه، آرزوی موفقیت کردند.

*** این گزارش تصویری در تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱۶ بارگزاری شده است.

در ادامه، تصاویری از مراسم رونمایی از خبرگزاری روستا تقدیم می‌شود:

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه