کد خبر:87418
پ
وزارت جهاد کشاورزی
مدیرکل دفتر امور حقوقی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

رتبه اول وزارت جهاد کشاورزی در مستندسازی املاک و اموال غیرمنقول دولتی

مدیرکل دفتر امور حقوقی وزارت جهاد کشاورزی از کسب رتبه اول وزارت جهاد کشاورزی در بین سایر دستگاه‌های اجرایی کشور در بحث مستندسازی املاک و اموال غیرمنقول دولتی خبر داد.

مدیرکل دفتر امور حقوقی وزارت جهاد کشاورزی از کسب رتبه اول وزارت جهاد کشاورزی در بین سایر دستگاه‌های اجرایی کشور در بحث مستندسازی املاک و اموال غیرمنقول دولتی خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، محمد حججی در مجمع معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های منطقه یک کشور در ارومیه با اعلام این مطلب افزود:

مستندسازی املاک دولتی یکی از تکالیف قانونی در بخش حقوقی است و باید اموال دارای سند رسمی باشد.

 

*** اضافه شدن اداره حمایت از بازنشستگان به چارت وزارت جهاد کشاورزی

 

وی با بیان این که مستندسازی اموال غیرمنقول یکی از امور مهم حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد، انجام بهینه این امر را برای حفظ سرمایه و دارایی‌های سرمایه‌ای امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست.

حججی با اشاره به این که در حال حاضر استان زنجان رتبه یک کشوری و سمنان رتبه ۳۲ کشوری را در مستندسازی اموال غیرمنقول دولتی دارد، گفت: تاکنون اجرای این طرح از پیشرفت ۹۱ درصدی برخوردار بوده و امیدواریم تا پایان سال ۹۷ با تسریع در انجام امور حقوقی این طرح به اتمام برسد.

در این گردهمایی، سیدرضا پورنقی نیز با تبیین سیاست‌ها و اولویت‌های این اداره کل،اظهار داشت:

اداره حمایت از بازنشستگان به تازگی به چارت تشکیلاتی اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل امور رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی، گفت:

اصلاح و بهنگام‌سازی اطلاعات املاک و اراضی تحت مالکیت در سامانه سادا، ارتقا و افزایش پیشرفت فیزیکی اطلاعات ثبت شده در سامانه سادا، جمع‌آوری و نیازسنجی دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ضمن خدمت کارکنان، ساماندهی وضعیت ناوگان خودرویی و نظارت بر خرید الکترونیکی از طریق سامانه تدراکات الکترونیکی دولت، از اهم برنامه‌ها و اولویت‌های اجرایی مدیریت رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی در استان‌ها در سال جاری است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
وزارت جهاد کشاورزی
ارسال دیدگاه