کد خبر:68731
پ
ماهی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

ضرورت فرهنگ‌سازی در عرصه شیلات

سیدرضا تقوی عنوان کرد، اگر در مباحث شیلات فرهنگ سازی کنیم، ساحل نشینان و صیادان خود از دریا و منابع ذی‌قیمت آن حفاظت خواهند کرد.

سیدرضا تقوی عنوان کرد، اگر در مباحث شیلات فرهنگ سازی کنیم، ساحل نشینان و صیادان خود از دریا و منابع ذی‌قیمت آن حفاظت خواهند کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، آیت الله سیدرضا تقوی در مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران با بیان این که با ترسیم هرچه بهتر سیمای شیلات ایران به عظمت خالق و جهان آفرینش بیشتر پی می‌بریم، ادامه داد:

این صحنه عرصه معرفت‌شناسی و رسیدن به محور اصلی خلقت و آفرینش است. وی گفت: اگر در مباحث شیلاتی فرهنگ‌سازی کنیم، ساحل‌نشینان و صیادان خود از دریا و منابع ذی قیمت آن حفاظت خواهند کرد.

 

*** ورود مباحث کشاورزی در حوزه فرهنگ عمومی

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به همان مقدار که به فکر زندگی تولیدکنندگان در عرصه شیلات هستیم باید برای معرفی خدمات آنها و افزایش دانش فنی و انتقال نوآوری‌ها و فرهنگ سازی هم اقدام کنیم.

آیت الله تقوی با اشاره به این که حوزه نمایندگی ولی فقیه تلاش می‌کند تا ارزش کار شما عزیزان را بداند و به دیگران معرفی کند،تصریح کرد: ما می‌خواهیم در حوزه فرهنگ عمومی مباحث کشاورزی را وارد کنیم.

وی یادآور شد: همین فرهنگ‌سازی است که اقتصاد مقاومتی را به نتیجه می‌رساند.

در ابتدای این مراسم،دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران،گزارشی از فعالیت‌های شیلات کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و روند توسعه و پیشرفت این حوزه ارائه کرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین پرویزپور به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات منصوب و معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین وحیدی نژاد مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
وزارت جهاد کشاورزی
ارسال دیدگاه