کد خبر:67063
پ
بوقلمون

تخم نطفه‌دار بوقلمون برنز

بیشتر کالری‌ها در تخم بوقلمون از چربی‌ها می‌آیند. هر تخم بوقلمون حاوی ۹.۴ گرم کل چربی است که ۶۳ درصد به کل کالری تخم بوقلمون کمک می‌کند.

بیشتر کالری‌ها در تخم بوقلمون از چربی‌ها می‌آیند. هر تخم بوقلمون حاوی ۹.۴ گرم کل چربی است که ۶۳ درصد به کل کالری تخم بوقلمون کمک می‌کند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، فروش تخم نطفه‌دار بوقلمون در انواع نژاد با بهترین قیمت عرضه می‌شود. ارسال به تمام نقاط کشور با رعایت شرایط، مشاوره رایگان در زمینه پرورش انواع نژاد بوقلمون و جیره غذایی و اناع بیماری‌ها

 

*** مشخصات آگهی    

 

نام: . کیوانی
ایمیل‌: n.keyvani1@gmail.com
تلفن‌: ۰۹۱۴۱۰۷۷۵۳۷
موبایل‌: ۰۹۱۴۱۰۷۷۵۳۷
تاریخ انقضا‌: سه شنبه ۰۸ خرداد ۹۷ ‬
شهر‌: تبریز
استان‌: آذربایجان شرقی
آدرس‌: تبریز – مایان

 

بوقلمون

 

*** توضیحات تکمیلی

 

بوقلمون گونهٔ بزرگی از پرندگان است که از سردهٔ (جنس) ملیگریس (Meleagris) و بومی آمریکای شمالی می‌باشد. بوقلمون‌ها در راسته ماکیان‌ سانان  

(Galliformes) قرار دارند.

 

بوقلمون‌ها با یک ریش گوشتی که از زیر نوک آویزان است و با یک برآمدگی گوشتی که از بالای نوک آویزان است و اسنود (snood) نامیده می‌شود، متمایز می‌گردنند. با طول بالی از ۱٫۵ تا ۱٫۸ متر، بوقلمون‌ها بزرگ‌ترین پرندگان جنگل‌های محل زندگی خود هستند. همچون بسیاری از دیگر گونه‌های راستهٔ ماکیان‌سانان، بوقلمون نر بزرگ‌تر و رنگارنگ‌تر از بوقلمون ماده است.

 

*** فواید تخم بوقلمون‌: مواد معدنی: آهن و سلنیوم تخم بوقلمون

 

از فواید تخم بوقلمون دارای مواد معدنی، به ویژه سلنیوم و آهن، می‌باشد. E سلنیوم خاصیت ضد پیری دارد که با مصرف تخم بوقلمون می‌توان بدنی جوان و سرحال داشت‌. بدن شما نیاز به آهن دارد که در درمان کم‌خونی مفید می‌باشد آهن که جزء موادی که با پروتئین‌هایی است که مسئول ذخیره‌سازی و حمل و نقل اکسیژن هستند و از آن برای حمایت از عملکرد سیستم ایمنی استفاده می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، هر تخم بوقلمون حاوی ۳.۲۴ میلی گرم آهن است که به ترتیب ۱۸ و ۴۱ درصد از مصرف روزانه توصیه شده برای زنان و مردان است. سلنیوم در تخم بوقلمون باعث رشد سلول‌های سالم و کمک به عملکرد تیروئید می‌باشد. خوردن یک تخم بوقلمون مصرف خود سلنیوم را به میزان ۲۷.۱ میکروگرم افزایش می‌دهد و نیمی از نیاز روزانه مصرفی بدن را تامین می‌کند.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه