کد خبر:64423
پ
۸۲۸۳۹۴۸۶-۷۲۱۹۵۲۰۷

افتتاح نخستین دهکده سلامت در روستای یبارک شهرستان شهریار

موسس دهکده سلامت روستای یبارک شهرستان شهریار: ایجاد فضایی طبیعی و آرام برای استفاده گردشگران و تهیه غذای ایرانی به شکل سنتی از برنامه‌های دهکده سلامت است.

موسس دهکده سلامت روستای یبارک شهرستان شهریار با اشاره به اینکه هوا و ورزش در فعالیت‌های این دهکده مورد توجه است، اعلام کرد: ایجاد فضایی طبیعی و آرام برای استفاده گردشگران و تهیه غذای ایرانی به شکل سنتی از برنامه‌های دهکده سلامت است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «حسن اکبری» موسس دهکده سلامت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: این دهکده با حضور جمعی از مدیران برتر صنعت گردشگری با هدف معرفی طب اسلامی و زندگی ایرانی اسلامی و توانمندی‌های گردشگری شهرستان شهریار در روستای بیارک آغاز به کار کرد. اکبری افزود: با راه‌اندازی فاز اول این موسسه با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان برای ۱۲ نفر شغل مستقیم و ۳۰ نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

 

*** دهکده سلامت برای معرفی زندگی سالم و آثار فرهنگی

 

عباسعلی علیجانی یکی دیگر از موسسان دهکده سلامت با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری نقش کلیدی در توسعه اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند، گفت: لازم است مدیران و مسئولان کشور به توسعه گردشگری و سلامت توجه کنند. وی افزود: با توجه به قدمت فرهنگ و تمدن ایرانی باید با اختصاص سرمایه و امکانات برای توسعه امر گردشگری زمینه ایجاد اشتغال و معرفی آثار تاریخی را برای نسل آینده فراهم کنیم. 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، علیجانی با اشاره به علاقه‌مندی مردم به فرهنگ و آثار باستانی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید در شهرهای حاشیه‌ای استان تهران مکان‌های مناسبی را همانند دهکده سلامت برای معرفی زندگی سالم و آثار فرهنگی برای مردم ایجاد کنیم. 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه