کد خبر:63690
پ
۱۹۹۴۲۶۶
رسانه‌های مختلف سوریه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن از عوامل قدرت‌نمایی ایران

رسانه‌های مختلف سوریه هم‌چنین به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و آن را یکی از عوامل قدرت‌نمایی ایران در مقابل دشمنان عنوان کردند. 

رسانه‌های مختلف سوریه هم‌چنین به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و آن را یکی از عوامل قدرت‌نمایی ایران در مقابل دشمنان عنوان کردند. 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، به گزارش روز یکشنبه رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری سوریه مطالب و تصاویر متنوعی از این راهپیمایی باشکوه مردم ایران منتشر کرده و آن را بی‌نظیر توصیف کردند.  خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، پایگاه‌های خبری سوریه الیوم، سوریه الحدث، سوریه الان، اخبار سوریه، شام تایمز، روزنامه تشرین و ده‌ها پایگاه دیگر راهپمایی سراسری مردم ایران را پوشش دادند. 

 

سانا در خبری با عنوان ‘مشارکت گسترده ایرانیان در راهپمایی ۲۲ بهمن’ نوشت: انقلاب اسلامی، حامی صلح و امنیت جهانی و منطقه‌ای است. 

 

« جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مسایل منطقه به دور از وابستگی به غرب و توطئه‌ها موضع‌گیری می‌کند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ میلادی، بخش مهم و نیروی محرکه مبارزه با طرح‌های ضد استعماری خصمانه کشورهای غربی علیه مردم منطقه است». 

 

خبرگزاری سوریه خاطرنشان کرد: ایران در حوزه داخلی با وجود محاصره و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه برخی کشورهای منطقه و غربی به بهانه پرونده هسته‌ای، توانست به پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله علمی، پزشکی، تکنولوژی، اقتصادی و علوم انسانی دست یابد و استقلال سیاسی و حیات دمکراتیک و حاکمیت مردم را تقویت کند. رسانه‌های مختلف سوریه همچنین به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و آن را یکی از عوامل قدرت‌نمایی ایران در مقابل دشمنان عنوان کردند. 

 

روزنامه تشرین نوشت: حضور مردم ایران در راهپمایی ۲۲ بهمن نشان داد که این انقلاب با پشتوانه مردمی همراه است. ‌این نشریه به صحبت‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران در این راهپیمایی پرداخت و افزود: آمریکایی‌ها می‌خواستند در امور داخلی ایران دخالت کنند اما مردم ما به آنها جواب رد دادند و با وحدت، اتحاد و ایستادگی‌خود، توطئه آمریکایی‌ها را خنثی کردند. شبکه المنار نیز به راهپیمایی با شکوه و گسترده ۲۲ بهمن مردم ایران پرداخت و این حضور را گسترده توصیف کرد. 

به گزارش خبرگزاری روستا، این شبکه خبری نیز به صحبت‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پرداخت و به نقل از دکتر روحانی به موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت و همچنین وجود مشکلات و کاستی‌ها اشاره کرد. 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه