کد خبر:63555
پ
۴
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان:

کسب رتبه ممتاز برای بیش از ۸۶ درصد جایگاه‌های سوخت کردستان

۸۶ درصد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان کردستان با اجرای مرحله دوم طرح درجه‌بندی در سال ۹۶‌، ممتاز و درجه یک شناخته شدند.

۸۶ درصد جایگاه‌های سوخت کردستان با اجرای مرحله دوم طرح درجه‌بندی در سال ۹۶‌، ممتاز و درجه یک شناخته شدند.

 
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، به نقل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، مدیر منطقه با اشاره به روند مطلوب افزایش درجه جایگاه‌ها که نشان از توجه مالکین به دستور العمل طرح درجه‌بندی و همکاری با این شرکت می‌باشد، افزود: هم‌اکنون هشت درصد جایگاه‌های منطقه درجه ٢ هستند، که انتظار می‌رود سایر جایگاه‌های استان نیز با مجموع اقداماتی که شاخص‌های ارزیابی به‌شمار می‌آیند، به سطوح بالاتر طرح درجه‌بندی ارتقا یابند.

 

*** طرح درجه‌بندی جایگاه‌های سوخت کردستان

 

فریدون یاسمی با بیان این‌که طرح درجه‌بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی همه ساله در دو نوبت شش ماهه اجرا می‌شود، اذعان کرد: شاخص‌هایی از جمله زیباسازی، تجهیزات، ارتباط با مشتریان، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و عملیات جایگاه‌ها مورد ارزیابی و درجه‌بندی قرار خواهد گرفت.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به بازدیدهای منظم و تاکید بر پایش جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و ارتقای سطح کیفی و کمی مجاری عرضه‌، توجه جدی به امر مهم سوخت‌رسانی، رعایت تکریم ارباب رجوع در جایگاه‌ها‌، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌، را جزء وظایف و خط مشی اصلی شرکت عنوان و بر رعایت حقوق شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به مردم از سوی جایگاه‌ها تاکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در پایان با اشاره به شرایط جغرافیای استان و بارش برف و برودت هوا از زحمات و تلاشهای مالکین و پرسنل جایگاه‌ها در ارائه خدمات به مراجعین قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران
ارسال دیدگاه