کد خبر:63393
پ
DSC_0252_new
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان:

آبرسانی ۶۸۸ روستا در لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اعلام کرد: ۶۸۸ روستا در استان لرستان آبرسانی شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اعلام کرد: ۶۸۸ روستا در استان لرستان آبرسانی شدند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «علیرضا کاکاوند» در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر الیگودرز، اظهارکرد: در دولت تدبیر و امید سه‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است. در مدت یاد شده ۶۸۸ روستا در لرستان آبرسانی شده که از این تعداد ۸۱ روستا در الیگودرز بوده است.

 

*** افتتاح دو مجتمع آبرسانی باوکی و چغاطرم/لرستان

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان با اشاره به افتتاح دو مجتمع آبرسانی باوکی و چغاطرم، تصریح کرد: یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون اعتبار برای افتتاح دو مجتمع آبرسانی در الیگودرز هزینه شده که با بهره‌برداری از این دو مجتمع به ۱۹۳۰ نفر آبرسانی می‌شود. کاکاوند با اشاره به کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی افزود: این مجتمع به یک‌هزار و ۱۳ روستایی آبرسانی می‌کند که تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌بردای می‌رسد. عمده روستاهای محل اجرای تونل قم رود خشک یا کم‌آب شده‌اند، چون منابع آب پایدار نداشتند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان بیان کرد: مطالعات طرح آبرسانی به ۴۶ روستا در این منطقه در حال اتمام است. این پروژه از محل اعتبارات استانی نمی‌تواند اجرایی شود و نیاز به اعتبارات ملی دارد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: الیگودرز ۲۴۶ روستای زیر ۲۰ خانوار دارد و پراکندگی آنها عملیات آبرسانی را دشوار کرده است.

 

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه